Καλή η φουτουριστική τεχνολογία αλλά… τι κάνουμε αν σε περίπτωση απώλειας ισχύος κλειδωθούμε μέσα στο Tesla μας;
Οι προηγμένες τεχνολογίες του σήμερα έχουν ως αποτέλεσμα να βλέπουμε όλο και λιγότερα φυσικά κουμπιά και περισσότερο βάρος να πέφτει σε ηλεκτρονικά συστήματα, όπως οι ανασυρόμενες λαβές των θυρών. Έτσι γίνεται και στα περισσότερα οχήματα της Tesla, ωστόσο, τι κάνουμε αν η μπαταρία του αυτοκινήτου τελειώσει και τα εν λόγω συστήματα σταματήσουν να λειτουργούν;
Αυτό ακριβώς έπαθαν μερικοί κάτοχοι Tesla, με αποτέλεσμα να παγιδευτούν μέσα στο ίδιο τους το όχημα με την μπαταρία να έχει αδειάσει. Πρόσφατα, ένας κάτοχος Tesla ονόματι Rick Meggison είπε πως παγιδεύτηκε μέσα στο όχημά του, με την μπαταρία να έχει τελειώσει και τις πόρτες του EV να μη λειτουργούν. Και σα να μην έφτανε αυτό, μιλάμε για το εξαιρετικά ζεστό κλίμα της ερήμου της Αριζόνα…
Ευτυχώς, υπάρχουν άλλοι τρόποι να βγείτε από το Tesla σας που δεν απαιτούν τη λειτουργία της μπαταρίας. Ο πιο εύκολος τρόπος για να βγείτε και από τα 4 μοντέλα της εταιρείας του Έλον Μασκ είναι από τα μπροστινά καθίσματα. Τα Model S, X, 3 και Y διαθέτουν ένα μοχλό μπροστά από τα κουμπιά του παραθύρου, τα οποία οι επιβάτες μπορούν να τραβήξουν προς τα πάνω για να ανοίξουν την πόρτα.
Η κατάσταση είναι λίγο πιο περίπλοκη όταν μιλάμε για τις πίσω πόρτες, αφού η μέθοδος διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο. Στο Model S υπάρχει ένα καλώδιο κάτω από την μοκέτα των πίσω καθισμάτων, την οποία οι επιβάτες μπορούν να τραβήξουν προς το κέντρο του αυτοκινήτου για να βγουν.
Στο Model X, ο μοχλός βρίσκεται πίσω από τις γρίλιες των ηχείων της πίσω πόρτας, ενώ υπάρχει ένα άλλο καλώδιο που πρέπει να τραβηχτεί προς το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και ανοίγει το πορτμπαγκάζ. Στο Model 3 και σε κάποιες εκδόσεις του Model Y δεν υπάρχει άλλος τρόπος εξόδου από το πίσω μέρος, οπότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μεταφερθείτε στο μπροστά μέρος και να χρησιμοποιήσετε μια από τις μπροστινές θύρες.
Ωστόσο, δε σαν συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε τις συγκεκριμένες μεθόδους παρά μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, αφού αρκετοί ιδιοκτήτες Tesla λένε πως η χρήση τους είχε ως αποτέλεσμα το ράγισμα των τζαμιών των αυτοκινήτων τους.