Η εισαγωγή του υβριδικού συστήματος στα αγωνιστικά κατηγορίας Rally1 στο WRC, επέφερε αλλαγές και στους κανονισμούς ασφαλείας.
Υπό το πρίσμα της μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, και προκειμένου το WRC να εναρμονίζεται με την υπάρχουσα τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών, η FIA εισήγαγε από το 2022 υβριδικά κινητήρια σύνολα σε όλα τα αγωνιστικά κατηγορίας Rally1, όπως αυτά που θα “τρέξουν” στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Η φόρτιση πραγματοποιείται τόσο στους ειδικούς φορτιστές που βρίσκονται εγκατεστημένοι στα service park, όσο και μέσω της αναγεννητικής πέδησης. Ωστόσο οι οδηγοί δεν δύναται να ενεργοποιήσουν κατά δική τους βούληση, το σύστημα ενεργοποίησης της έξτρα ώθησης, καθώς αυτό είναι ήδη ρυθμισμένο από τους υπευθύνους της κάθε ομάδας.
Σαφέστατα η εισαγωγή ενός νέου συστήματος όπως αυτού επέφερε και αλλαγές στους κανονισμούς ασφαλείας, μιας και το σύστημα χρειάστηκε να τοποθετηθεί εντός ενός ειδικά κατασκευασμένου περιβλήματος, έτσι ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να μπορούν να απορροφηθούν οι δυνάμεις των έως 70G που αναπτύσσονται.
Καθώς όμως σε περίπτωση ατυχήματος υπάρχει ο κίνδυνος διαρροής ηλεκτρικού ρεύματος (που φτάνει τα 750 volts), όλα τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με προειδοποιητικές λυχνίες στο εξωτερικό του αμαξώματος έτσι ώστε να καθίσταται σαφές εάν η προσέγγιση σε αυτά κρίνεται ασφαλής ή όχι. Εάν οι φωτεινές ενδείξεις στο παρμπρίζ και στις μεσαίες κολώνες είναι πράσινες, αυτό υποδηλώνει πως η προσέγγιση είναι εφικτή. Αντίθετα εάν είναι κόκκινες και αναβοσβήνουν (σ’ αυτή τη περίπτωση συνοδεύονται και από ηχητική προειδοποίηση) ή παραμένουν σβηστές, τότε απαγορεύεται ρητά η προσέγγιση όχι μόνο από τους θεατές αλλά και τους κριτές. Τα αυτοκίνητα αυτά διακρίνονται από τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα που φέρουν στις πόρτες τους με τα αρχικά «HY» (εκ της λέξης Hybrid).