ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Πόσο σημαντική είναι η συνδεσιμότητα των smartphone για τους αγοραστές;

poso-simantiki-einai-i-syndesimotita-ton-smartphone-gia-tous-agorastes-668386

Νέα παγκόσμια έρευνα αποκαλύπτει το πόσο σημαντική είναι η συνδεσιμότητα των smartphone στα μάτια των αγοραστών αυτοκινήτων.

Πολλά είναι τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου που μπορούν να εξελιχθούν σε “deal-breakers” για έναν επίδοξο αγοραστή. Το λάθος χρώμα, το μικρό πορτμπαγκάζ, η υψηλή κατανάλωση, ή απλώς ο -όχι και τόσο όμορφος- εξωτερικός σχεδιασμός. Ωστόσο, ενώ η νέες τεχνολογίες τείνουν να γίνονται ολοένα και περισσότερο αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, ένα άλλο χαρακτηριστικό οδεύει προς τις πρώτες θέσεις: Η συνδεσιμότητα των smartphone.

Πολλοί είναι οι υποψήφιοι αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων που μπορεί να… «ξινίσουν» άμα το μοντέλο δεν διαθέτει smartphone mirroring για τα Apple CarPlay και Android Auto.

Όπως ήταν αναμενόμενο, όλο και περισσότεροι άνθρωποι δίνουν ιδιαίτερο βάρος στη συνδεσιμότητα των smartphone, επιθυμώντας να κάνουν τη ζωή τους ολοένα και πιο εύκολη. Η νέα έρευνα της McKinsey & Co φέρνει άσχημα νέα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν προσφέρουν τις εν λόγω υπηρεσίες, με 1 στους 3 αγοραστές να θεωρούν την απουσία smartphone mirroring ως “deal-breaker”.

Συγκεκριμένα, το smartphone mirroring έχει τεράστια σημασία για το 30% των επίδοξων αγοραστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 35% όταν μιλάμε για θερμικά μοντέλα. Το γεγονός πως περίπου 9 στα 10 νέα αυτοκίνητα διαθέτουν smartphone mirroring, τα νέα είναι αρκετά κακά για τις εταιρείες που έχουν μείνει πίσω.

Όταν ερωτήθηκαν τι θα έκαναν σε περίπτωση που το αυτοκίνητό τους δεν είχε συνδεσιμότητα smartpohone για Apple CarPlay και Android Auto, μόλις το 35% απάντησε που θα αρκούταν στο σύστημα Infotainment, ενώ το 52% είπαν πως χρησιμοποιούσαν απλώς το smartphone τους. Τέλος, το 14% απάντησε πως θα άρχιζε να ψάχνει για νέο αυτοκίνητο.

Όσον αφορά τις μάρκες αυτοκινήτων που δεν διαθέτουν συνδεσιμότητα smartphone, 2 από τις πιο γνωστές είναι η Tesla και η Rivian. Ωστόσο, η Rivian λέει πως, ενώ αρχικά το 70% των πελατών έδινε μεγάλο βάρος σε Android Auto και Apple CarPlay, το ποσοστό έπεσε στο 30% όταν αυτοί συνήθισαν να χρησιμοποιούν το σύστημα Infotainment.

Όλες οι ειδήσεις

Πώς να φορτώνουμε σωστά και με ασφάλεια τις αποσκευές μας στο αυτοκίνητο όταν πηγαίνουμε ταξίδι

Τα 7 φθηνότερα μικρά SUV της αγοράς!

Η νέα BMW X3: Δυναμική σχεδίαση και sport χαρακτήρας

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο