ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Πώς ξεθολώνει πιο γρήγορα το παρμπρίζ; – Ο ζεστός ή ο κρύος αέρας καλύτερος;

pos-xetholonei-pio-grigora-to-parbriz-o-zestos-i-o-kryos-aeras-kalyteros-646637

Οι περισσότεροι οδηγοί κατά τη χειμερινή περίοδο βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα θολωμένο παρμπρίζ και θα κληθούν να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα ώστε να αποκαταστήσουν την ορατότητά τους, καταφεύγοντας στο σύστημα κλιματισμού.

Ο χειμώνας έχει έρθει και αυτό σημαίνει πως ο οδηγός θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για να αντιμετωπίσει καταστάσεις αρκετά ιδιαίτερες που με το σωστό χειρισμό, δεν θα του δημιουργήσουν πρόβλημα- πέραν της απώλειας λίγου χρόνου. Το θόλωμα του παρμπρίζ αποτελεί ένα εξαιρετικά σύνηθες φαινόμενο κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και του χειμώνα, το οποίο προκαλείται όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλότερη από την εξωτερική και τα επίπεδα υγρασίας στον θάλαμο επιβατών είναι αυξημένα.

Το να αντιμετωπίσει ο οδηγός ένα θολωμένο παρμπρίζ –συνήθως- νωρίς το πρωί, δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα που θα κληθεί να κάνει. Για να συμβεί αυτό με το μικρότερο δυνατό κόστος, θα πρέπει ο οδηγός να είναι προετοιμασμένος και να έχει τον κατάλληλο τρόπο.

Μία μέθοδος, είναι ο αέρας που προέρχεται από το σύστημα του κλιματισμού, ωστόσο ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν επιλογές που μπορούν να επιταχύνουν τη διαδικασία, αποκαθιστώντας την ορατότητα του οδηγού. Το ερώτημα, που προκύπτει  είναι ποια είναι εκείνη η ρύθμιση στο σύστημα κλιματισμού που αποφέρει το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Απαραίτητη προϋπόθεση ώστε να μειώσουμε τον χρόνο που απαιτείται ώστε να ξεθαμπώσουμε το παρμπρίζ του αυτοκινήτου είναι να επιλέξουν την εισροή αέρα από το εξωτερικό περιβάλλον και όχι την ανακύκλωση.

Το δεύτερο βήμα είναι η ενεργοποίηση του air condition, καθώς η χρήση του θα μειώσει σημαντικά τα επίπεδα της υγρασίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Κατευθύνοντας τον αέρα σε εκείνα στα σημεία, π.χ. στο παρμπρίζ, που εντοπίζεται το πρόβλημα ενισχύουμε την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας, ενώ αυτό που μένει είναι να ορίσουμε και τη θερμοκρασία του συστήματος κλιματισμού.

Εδώ υπάρχουν δύο σχολές. Εκείνη που υποστηρίζει ότι ο ψυχρός αέρας είναι ο πιο αποτελεσματικός, καθώς εξισορροπεί τη θερμοκρασία στην εξωτερική πλευρά του παρμπρίζ με την εσωτερική και αυτή που ποντάρει στο γεγονός ότι ο θερμός αέρας έχει –μεταξύ άλλων- την ιδιότητα να μειώνει ταχύτερα τις συμπυκνώσεις-υγρασία.

Η πράξη δείχνει ότι ο θερμός αέρας είναι αποτελεσματικότερος στην πλειονότητα των περιπτώσεων, ακόμα και σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες όπου το χιόνι και ο πάγος αποτελούν μια μόνιμη απειλή για την ορατότητα του οδηγού.

Όλες οι ειδήσεις

Δοκιμή Porsche Cayenne E-Hybrid: Αψεγάδιαστη

Δοκιμή Peugeot E-2008 GT 156 PS 54 kWh: Bon Viveur

Έφτασαν στην Αθήνα τα πρώτα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο