Δεν αφήνουν όλες οι ζημιές τους τροχούς ανεπηρέαστους, μερικές τους… φρακάρουν αλλά για όλα υπάρχει λύση
Διαλυμένα ρουλεμάν και φρένα, αυτόματα κιβώτια που «μουλαρώνουν» και αδυναμία να μπει η νεκρά στο κιβώτιο. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου ένα αυτοκίνητο όχι μόνο μπορεί να ακινητοποιηθεί αλλά και να είναι αδύνατο να σπρωχτεί, να το «τραβήξει» άλλο αυτοκίνητο ή απλά να «ανέβει» στην πλατφόρμα της οδικής, ακριβώς γιατί οι κινητήριοι τροχοί του, ή κάποιος από τους τροχούς του, αρνείται να περιστραφεί.
Λύσεις υπάρχουν για όλα βέβαια, με αυτή την πατέντα όμως, τα πράγματα γίνονται ποιο εύκολα για όλους. Οι τροχοί της GUNI, με την ονομασία Wheel X, είναι ουσιαστικά μεγάλης διαμέτρου ζάντες, που στην περιφέρεια τους έχουν προσαρμοσμένη μια περιστρεφόμενη στεφάνη από σκληρό λάστιχο.
Χρειάζεται βέβαια να τοποθετηθούν στο εκάστοτε αυτοκίνητο, με την γνωστή διαδικασία εξαγωγής του τροχού που απαιτεί ανύψωση με γρύλλο, αλλά από τα να σέρνεται κάτι που ζυγίσει τόνο+ με μπλοκαρισμένους τροχούς (ή τροχό), είναι σαφώς προτιμότερο.
Η εταιρεία προσφέρει με κάθε Wheel X και μια σειρά από κεντρικούς αντάπτορες, ώστε να ταιριάζουν με κάθε είδους διάταξη και αριθμών μπουλονιών, προκειμένου ο τροχός ανάγκης τους, να προσαρμόζεται σε κάθε αυτοκίνητο.
Όλες οι ειδήσεις
Δες πόσο θα πληρώσεις αν προσπεράσεις σε διπλή διαχωριστική – Ποιες είναι οι υπόλοιπες ποινές;
Lamborghini και Ducati, οι δύο… γειτόνισσες συνεργάζονται!
Πασχαλινή έξοδος με ασφάλεια: Τι ελέγχουμε στο αυτοκίνητο πριν το ταξίδι