Η BMW μας δείχνει πως πρέπει να γίνεται ένα σωστό στρώσιμο σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο για την αποφυγή ζημιών.
Μπορεί τα αυτοκίνητα του σήμερα να είναι πιο προηγμένα από ποτέ, όμως οι κινητήρες τους δεν παύουν να χρειάζονται στρώσιμο. Η BMW μας δείχνει πως ακριβώς πρέπει να γίνει αυτό στο τελευταίο της βίντεο.
Στο βίντεό της, η γερμανική εταιρεία εστιάζει στο στρώσιμο του κινητήρα των αυτοκινήτων υψηλής απόδοσης, M, με πρωταγωνιστικό ρόλο έχει μία ολόμαυρη M3 Touring. Ωστόσο, οι συγκεκριμένες οδηγίες μπορούν κάλλιστα να εφαρμοστούν σε οποιονδήποτε νέο κινητήρα, ανεξαρτήτου μάρκας ή κατηγορίας. Η τήρηση των εν λόγω οδηγιών όχι απλά θα προστατεύσουν τον κινητήρα μας από ζημιές, αλλά θα συμβάλουν και στην παράταση της διάρκειας ζωής σημαντικών εξαρτημάτων.
Στο πρώτο στάδιο του στρωσίματος, δηλαδή στα πρώτα 1000 χλμ. που θα διανύσει το αυτοκίνητο μας, η BMW συνιστά οδήγηση με εναλλασσόμενες ταχύτητες και σχέσεις, χωρίς ο κινητήρας να υπερβαίνει τις 5.000 σ.α.λ. ή τα 170 χλμ./ώρα. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στα κατεβάσματα, επίσης, καλύτερα να αποφεύγουμε τυχόν καταστάσεις που θα ζορίσουν τον κινητήρα, όπως η χρήση του kickdown και του launch control.
Περνώντας στο επόμενο στάδιο του στρωσίματος, δηλαδή από τα 1.000 χλμ. μέχρι και τα 2.000 χλμ., η BMW εξακολουθεί να συνιστά οδήγηση με εναλλασσόμενες ταχύτητες κινητήρα και οχήματος, με τα λίγο πιο ήπια όρια, ωστόσο, των 6.000 σ.α.λ. και 210 χλμ./ώρα. Η γερμανική εταιρεία τονίζει πως θα πρέπει να αποφεύγουμε να πατάμε τέρμα το γκάζι με πρώτη και δευτέρα ταχύτητα.
Τέλος, μόλις το αυτοκίνητο ολοκληρώσει τα πρώτα 2.000 χλμ., είναι η ώρα για το πρώτο του σέρβις – κάτι που σηματοδοτεί το τέλος του στρωσίματος. Μετά από αυτό, το αυτοκίνητό μας είναι έτοιμο να οδηγηθεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του!
Όλες οι ειδήσεις