ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Έτσι είναι ο κινητήρας ενός Honda Civic μετά από… 400.000 χλμ.

etsi-einai-o-kinitiras-enos-honda-civic-meta-apo-400-000-chlm-728519

Οι κινητήρες της Honda φημίζονται για την ανθεκτικότητά τους, (ακόμα κι αν δεν συντηρούνται σωστά) και ο κινητήρας αυτού του Civic είναι η απόδειξη.

Η ανθεκτικότητα είναι πια συνώνυμο των Ιαπωνικών αυτοκινήτων και εταιρείες όπως η Toyota και η Honda πρωτοστατούν, με κινητήρες που θεωρούνται «αλεξίσφαιροι». Αυτό πηγάζει στη φιλοσοφία των Γιαπωνέζων, οι οποίοι -σε αντίθεση με τους Γερμανούς κατασκευαστές π.χ.- θεωρούν πως ο απλός κόσμος δεν πρόκειται ποτέ να είναι συνεπής με τα σέρβις και την συντήρηση του αυτοκινήτου του, οπότε οι κινητήρες θα πρέπει να είναι… “idiot-proof”.

Ωστόσο, πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει ο κινητήρας ενός Honda Civic ακόμα κι αν δεν συντηρείται σωστά; Η απάντηση βρίσκεται στο βίντεο του I Do Cars στο Youtube, με τον κινητήρα του Civic να βρίσκεται σε καλή κατάσταση μετά από περισσότερα από 400.000 χλμ.!

Πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα D17 1,7 λίτρων που βρισκόταν σε ένα Honda Civic του 2003 και αντικαταστάθηκε μετά από σχεδόν μισό εκ. χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο… φώναζε ότι θέλει σέρβις, ο ιμάντας χρονισμού έπρεπε να έχει αντικατασταθεί πριν χρόνια, αλλά κάποιος ξέχασε να το πει και στα «εντόσθια» του κινητήρα, με τα πιστόνια και τις κεφαλές να βρίσκονται σε αρκετά καλή κατάσταση.

Ο ιδιοκτήτης του Honda Civic φαίνεται πως ήταν συνεπής -τουλάχιστον- με τις αλλαγές λαδιού, ωστόσο, με μια κοντινή ματιά μπορεί κανείς να δει τις εμφανείς ζημιές στα τοιχώματα των κυλίνδρων, στα έδρανα στροφαλοφόρου και στις μπιέλες. Ο παρουσιαστής του καναλιού, Eric, αρκετά… ύποπτα σκουπιδάκια όταν αφαίρεσε τα λάδια από τον κινητήρα και γρήγορα ανακάλυψε την εστία του προβλήματος. Αυτό που τελικά «σκότωσε» τον σχεδόν αθάνατο κινητήρα του Honda Civic ήταν μια καμμένη φλάτζα κεφαλής, με την οποία το αυτοκίνητο έκανε χιλιάδες χιλιόμετρα.

Τελικά, ακόμα και χωρίς την απαραίτητη συντήρηση, ο κινητήρας του Honda Civic είχε ακόμα αρκετά χιλιόμετρα μέσα του, αφού το μόνο που χρειαζόταν στην πραγματικότητα ήταν αλλαγή φλάτζας. Ας το θυμηθεί ο ιδιοκτήτης σε 10-15 χρόνια που θα το ξαναπάει για σέρβις…

Όλες οι ειδήσεις

Φόρμουλα 1: Αυτήν την Κυριακή ο πρώτος αγώνας στη νέα Monza!

Πολύ badass: Η Toyota Supra των 550 PS από τον οίκο Manhart

Αυτό είναι το πιο γρήγορο θωρακισμένο αυτοκίνητο στον κόσμο!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο