Η νέα τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι οι οθόνες επιβατών, οι οποίες βλέπουμε να προστίθενται ολοένα και περισσότερο στα νέα οχήματα.
Το τελευταίο μοντέλο που κυκλοφόρησε με οθόνες επιβατών είναι η νέα Cayenne της Porsche. Στη νέα Cayenne προσφέρεται προαιρετικά μια οθόνη 10,9 ιντσών η οποία είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό της και του επιτρέπει να χειρίζεται το σύστημα πλοήγησης, ώστε να μπορεί να «παίρνει θέση συνοδηγού». Η συγκεκριμένη οθόνη εστιάζει κυρίως στην ψυχαγωγία και επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων μπορούν να την χρησιμοποιήσουν για να παρακολουθήσουν “Live streaming” βίντεο. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι για να αποφευχθεί η απόσπαση προσοχής του οδηγού, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προνόησε και χρησιμοποίησε ένα «φίλτρο οθόνης» που τον εμποδίζει να δει τι παρακολουθούν οι υπόλοιποι επιβάτες.
Επιπλέον, το μοντέλο της Mercedes, EQS, καθώς και η SUV έκδοσή του προσφέρουν μια Hyperscreen οθόνη με μια οθόνη επιβατών 12,3 ιντσών. Η Jeep παρέχει παρόμοια οθόνη στα μοντέλα της Grand Cherokee, Wagoneer και Grand Wagoneer ενώ η Ferrari στη Roma.
Τα παραπάνω μοντέλα είναι κάποια από τα παραδείγματα που προσφέρουν οι εν λόγω οθόνες, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις είναι μια περιττή προσθήκη με το κόστος τους είναι ακριβό, αφού αγγίζει τα –περίπου- 1.000 ευρώ. Επίσης, πολλοί προτιμούν την εμφάνιση ενός παροδοσιακού ταμπλό.
Μόνο στην θέση του συνοδηγού οι οθόνες επιβατών είναι μια χρηστική προσθήκη, αφού ο συνοδηγός μπορεί να παρακολουθήσει βίντεο αλλά και το σημαντικότερο να βοηθήσει τον οδηγό. Οι απόψεις ακόμα διίστανται παρότι έχει ξεκινήσει να γίνεται τάση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Τελικά εσείς θεωρείται χρηστική την προσθήκη ή περιττό έξοδο;
Όλες οι ειδήσεις