Η RML παρουσιάζει την P39 40SE, ένα ακραίο hypercar που βασίζεται στην τελευταία γενιά της Porsche 911 Turbo S.
Η RML είναι μια βρετανική εταιρεία με βάση το Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία είναι υπεύθυνη για δημιουργίες όπως το Nissan Juke-R και η Aston Martin Vulcan. Το τελευταίο της έργο βασίζεται πάνω σε μια Porsche 911 Turbo S γενιάς 992.1 και πρόκειται για ένα ακραίο hypercar περιορισμένης παραγωγής, με την RML να σχεδιάζει να κατασκευάσει συνολικά 10 παραδείγματα.
Η RML P39 40SE έχει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο από μια τυπική Porsche 911, ενώ το αμάξωμά της είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Οι άνθρωποι της RML άντλησαν έμπνευση από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Λε Μαν, με το αποτέλεσμα να θυμίζει ένα «πάντρεμα» μιας Porsche 911 και της θρυλικής Porsche GT1.
Το, βασισμένο στην Porsche 911, hypercar της RML διαθέτει νέα turbo με βελτιωμένο σύστημα ψύξης, ένα νέο σύστημα εξάτμισης, και ένα νέο ECU που ανεβάζει σημαντικά την απόδοση του twin-turbo flat-six κινητήρα 3,8 λίτρων της 911 Turbo S. Ως αποτέλεσμα, οι 640 ίπποι του αυτοκινήτου της Porsche έχουν αυξηθεί στους 900, με την ροπή να φτάνει τα 1.000 Nm.
Η RML λέει πως το ακραίο hypercar μπορεί να κάνει το 0-60 μίλια/ώρα (97 χλμ./ώρα) 0,2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από μια Turbo S, ενώ ένας από τους στόχους της εταιρείας είναι το αυτοκίνητο να «γυρίσει» την πίστα του Nurburgring σε λιγότερο από 6:45, δηλαδή σε 4 δευτερόλεπτα λιγότερο από την Porsche 911 GT3 RS και… 32 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Turbo S στην οποία βασίζεται.
Το τελευταίο μπορεί να ακούγεται αρκετά φιλόδοξο, ωστόσο, οι άνθρωποι της RML έχουν κάθε λόγο να πιστεύουν στη μεταμορφωμένη Porsche 911 χάρη στη μεγαλύτερή της ισχύ, αλλά -κυρίως- χάρη στην σημαντικά αυξημένη αεροδυναμική.
Στη λειτουργία “Track Mode”, το αυτοκίνητο παράγει μέχρι και 662 κιλά επιπλέον κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα, δηλαδή 4,5 φορές μεγαλύτερη κάθετη δύναμη σε σχέση με μια απλή Turbo S. Παράλληλα, η λειτουργία “Tour Mode” μεγαλώνει την απόσταση της RML P39 40SE από τον δρόμο και μαλακώνει τις αναρτήσεις, κάνοντάς την αρκετά πιο φιλική. Στο εσωτερικό, αυτή η Porsche 911 σε μορφή hypercar έχει γίνει 2θέσια, με ένα roll-cage να έχει πάρει τη θέση των πίσω καθισμάτων, ενώ τα μπροστά έχουν αντικατασταθεί από αγωνιστικά bucket με ζώνες τεσσάρων σημείων.
Η μεταμόρφωση μιας Porsche 911 Turbo S σε αυτό το hyper-κτήνος δεν είναι φθηνή, αφού κοστολογείται στις 495.000 λίρες (592.740 ευρώ), χωρίς φυσικά να υπολογίζουμε την τιμή του αυτοκινήτου-δωρητή.
Πηγή: Motor1
Όλες οι ειδήσεις
Νέα ελαστικά για τη θρυλική Carrera GT από Porsche & Michelin
Porsche 911 Turbo S vs Skoda Superb Sleeper Edition: Ρε λες;