Tην ώρα που πληκτρολογούνται αυτές οι γραμμές, το Tommi που βλέπετε, τελείως στοκ αλλά με αρκετά χιλιόμετρα στο οδόμετρο, βρίσκεται καθ’ οδόν προς τον νέο του ιδιοκτήτη καθώς απομένουν λίγες ώρες για την ολοκλήρωση του σχετικού μπινταρίσματος
Το «ονοματεπώνυμο» ήταν μεγάλο, αλλά όλος ο βενζινοαίματος πλανήτης το γνώρισε ως ”Tommi”. Σκέτο. Αρκούσε για να συνεννοηθείς.
Η πιο ποθητή έκδοση του Mitsubishi Evo ήταν -και παραμένει- αυτή.
Υπογραφή του μεγάλου Φινλανδού, τέσσερις φορές (1996-1999) Παγκόσμιου Πρωταθλητή Τόμι Μάκινεν που, σερί και σταθερά, κέρδισε τον τίτλο οδηγώντας ένα Ralliart Lancer Evolution.
Μαζί και όλη η σημειολογία ενός εμβληματικού, όχι ντεμέκ, αυτοκινήτου.
Προκλητικά αυτοκόλλητα που «βγάζουν μάτι», τεράστιος αεραγωγός για να γεμίζει με αέρα τον δίλιτρο «ντούρασελ» 4G63 κινητήρα, ενεργό Yaw Control, αίσθηση ενέργειας και αιχμηρότητας με το που φόρτωνε η τουρμπίνα και επίσης μαχητική bi-plane πίσω αεροτομή. Και άσχετος να ‘σουν τη δεκαετία του ’90, καταλάβαινες πως εδώ τα πράγματα ήταν σοβαρά. Πολύ σοβαρά…
…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Γιατί όταν κατεβάζουμε το παράθυρο στο αυτοκίνητο μας «σπάνε» τα τύμπανα;