VIRAL

Ποια είναι τα πιο ερωτεύσιμα αυτοκίνητα στον κόσμο;

poia-einai-ta-pio-erotefsima-aftokinita-ston-kosmo-750735

Του Αγίου Βαλεντίνου σήμερα και γιορτάζουμε τον έρωτα, μόνο που για μερικούς ο έρωτας έχει τέσσερις τροχούς…

 Ορισμένα μοντέλα ξεπερνούν τη χρηστικότητά τους και γίνονται πραγματικά έργα τέχνης, προκαλώντας έντονα συναισθήματα στους λάτρεις της αυτοκίνησης. Από σπάνια κλασικά κομμάτια μέχρι μοντέρνα αριστουργήματα, τα παρακάτω αυτοκίνητα έχουν κερδίσει τον τίτλο των πιο «ερωτεύσιμων» οχημάτων στον κόσμο, σύμφωνα με έρευνες και αναγνωρισμένους ειδικούς του χώρου.

Παρακάτω παρουσιάζουμε μερικά από τα πιο ερωτεύσιμα αυτοκίνητα στον κόσμο, σύμφωνα με έρευνες και αναγνωρισμένες πηγές:

Ferrari 250 GTO (1962-1964)

Θεωρείται από πολλούς ως το απόλυτο αυτοκίνητο-σύμβολο της Ferrari. Με μόλις 39 μονάδες κατασκευασμένες, η αξία της 250 GTO εκτοξεύεται στα ύψη, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 50 εκατομμύρια δολάρια. Σχεδιασμένο από τον Giotto Bizzarrini και τελειοποιημένο από τον Sergio Scaglietti, το αμάξωμα της 250 GTO συνδυάζει κομψές καμπύλες με αεροδυναμική αποτελεσματικότητα. Κάτω από το καπό, ο V12 κινητήρας των 3.0 λίτρων με 300 ίππους την έκανε κυρίαρχο των αγώνων αντοχής της δεκαετίας του 1960.

Jaguar E-Type (1961-1975)

Ο Enzo Ferrari είχε δηλώσει ότι η Jaguar E-Type είναι «το ομορφότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί ποτέ». Και όχι άδικα. Το επιμηκυμένο καπό, το στρογγυλεμένο πίσω μέρος και οι κομψές αναλογίες της την καθιστούν αριστούργημα. Η αρχική έκδοση ήταν εφοδιασμένη με έναν εξακύλινδρο κινητήρα 3.8 λίτρων με 265 ίππους, ενώ αργότερα ενισχύθηκε με V12 εκδόσεις. Ήταν ένα αυτοκίνητο που συνδύαζε την ταχύτητα με το στυλ, καθιστώντας το σύμβολο της Swinging London δεκαετίας του ’60.

Lamborghini Miura (1966-1973)

Εμβληματική γοητεία: Η υπεροχή της Lamborghini Miura P400 S

Το αυτοκίνητο που έβαλε τη Lamborghini στον χάρτη των υπεραυτοκινήτων. Η Miura δεν ήταν απλά ένα όμορφο αυτοκίνητο, αλλά μια επανάσταση: ήταν το πρώτο supercar με μεσαίο κινητήρα, διάταξη που ακολουθούν μέχρι σήμερα όλα τα κορυφαία μοντέλα. Σχεδιασμένη από τον θρυλικό Marcello Gandini της Bertone, η Miura είχε εξωτικές γραμμές και pop-up προβολείς. Ο V12 κινητήρας 3.9 λίτρων απέδιδε 385 ίππους, χαρίζοντας επιδόσεις που άφηναν πίσω οτιδήποτε άλλο υπήρχε στους δρόμους της εποχής.

Mercedes-Benz 300 SL Gullwing (1954-1963)

Η 300 SL ήταν ένα τεχνολογικό θαύμα για την εποχή της, με τις χαρακτηριστικές «gullwing» πόρτες (εμπνευσμένες από τα αγωνιστικά μοντέλα της Mercedes) να της χαρίζουν έναν αέρα επιστημονικής φαντασίας. Ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3.0 λίτρων ήταν ο πρώτος με άμεσο ψεκασμό σε αυτοκίνητο παραγωγής, αυξάνοντας την ισχύ στους 215 ίππους. Με τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα, η 300 SL ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο της εποχής της και συνεχίζει να αποτελεί αντικείμενο πόθου για τους συλλέκτες.

Porsche 911 (1964-σήμερα)

Porsche 911

Κανένα αυτοκίνητο δεν έχει διατηρήσει την εμβληματική του σχεδίαση τόσο σταθερή όσο η Porsche 911. Από το 1964 μέχρι σήμερα, οι χαρακτηριστικές της γραμμές έχουν εξελιχθεί, αλλά η βασική φιλοσοφία παραμένει αναλλοίωτη. Η 911 ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που έκαναν τη μηχανολογική διάταξη «κινητήρας πίσω από τον πίσω άξονα» διάσημη, χαρίζοντάς της μοναδικά οδηγικά χαρακτηριστικά. Από τις πρώτες 911 των 130 ίππων μέχρι τις σύγχρονες εκδόσεις των 650+ ίππων, η Porsche 911 είναι ένα από τα πιο διαχρονικά και ερωτεύσιμα αυτοκίνητα.

Ford GT40 (1964-1969)

Το αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για να κερδίσει τη Ferrari στο Le Mans. Η ιστορία της δημιουργίας του GT40 είναι ένας πραγματικός πόλεμος μεταξύ Ford και Ferrari, που τελικά οδήγησε σε τέσσερις συνεχόμενες νίκες στον αγώνα αντοχής του Le Mans από το 1966 έως το 1969. Η μυώδης εμφάνιση του GT40, το χαμηλό του ύψος (μόλις 40 ίντσες, εξού και το όνομα), αλλά και ο ισχυρός V8 κινητήρας το έκαναν ένα από τα πιο θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που έγιναν ποτέ.

Alfa Romeo 33 Stradale (1967-1969)

Ένα αυτοκίνητο που μοιάζει περισσότερο με γλυπτό παρά με όχημα. Η Alfa Romeo 33 Stradale είναι ίσως το ομορφότερο ιταλικό αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ. Με μόνο 18 μονάδες κατασκευασμένες, η σπανιότητά της την κάνει ακόμη πιο επιθυμητή. Το αμάξωμα σχεδιάστηκε από τον Franco Scaglione, ενώ ο κινητήρας V8 των 2.0 λίτρων απέδιδε 230 ίππους, αρκετούς για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5.5 δευτερόλεπτα.

Aston Martin DB5 (1963-1965)

Το αυτοκίνητο που έγινε παγκοσμίως διάσημο χάρη στον James Bond. Η Aston Martin DB5 δεν είναι απλώς ένα όμορφο GT, αλλά και ένα σύμβολο βρετανικής φινέτσας. Ο εξακύλινδρος κινητήρας 4.0 λίτρων των 282 ίππων χάριζε στο αυτοκίνητο γοητεία και επιδόσεις. Η κινηματογραφική της εμφάνιση στο Goldfinger του 1964 την καθιέρωσε ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και αγαπημένα κλασικά αυτοκίνητα όλων των εποχών.

Όλες οι ειδήσεις

Αυτό είναι το εξάρτημα των αυτοκινήτων που έχει γίνει στόχος για τους κλέφτες

Τι σημαίνει αν τα νέα σας ελαστικά έχουν κόκκινη και κίτρινη βούλα

H VW αποκάλυψε νέα σχέδια για το ηλεκτρικό των 20.000 ευρώ

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο