Η οδήγηση αυτοκινήτου στο ταβάνι είναι δυνατή σύμφωνα με τη Φυσική, κάτι που θέλει να αποδείξει ο Scott Mansell του καναλιού Driver61.
Η αεροδυναμική των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 είναι τόση που πολλαπλασιάζει το βάρος του αυτοκινήτου όταν αυτό κινείται με μεγάλη ταχύτητα, κάτι που -θεωρητικά- σημαίνει πως αυτό μπορεί να οδηγηθεί ανάποδα, με τις ρόδες στο… ταβάνι. Το συγκεκριμένο σενάριο το έχουμε δει μόνο σε video games, ωστόσο, αυτό μπορεί σύντομα να αλλάξει, αφού ο οδηγός αγώνων και παρουσιαστής του καναλιού Driver61 στο Youtube, Scott Mansell, σκοπεύει να αποπειραθεί το εν λόγω stunt στην πραγματική ζωή. Ο Mansell φαίνεται αποφασισμένος και λέει ότι έχει ήδη «ρίξει» 100άδες χιλιάδες δολάρια στο συγκεκριμένο project.
Μπορεί να ακούγεται σα σενάριο επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο, η οδήγηση ανάποδα είναι φαινομενικά κάτι αρκετά απλό. Το μόνο πράγμα που χρειάζεται είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη απ’ όσο ζυγίζει, με ένα σύγχρονο μονοθέσιο της Φόρμουλα 1 να πληροί αυτές τις προδιαγραφές. Τα σύγχρονα μονοθέσια ζυγίζουν περίπου 800 κιλά και μπορούν να παράγουν περίπου 4 τόνους κάθετης δύναμης, δηλαδή 5 φορές το βάρος τους.
Ωστόσο, το πρόβλημα είναι καθαρά πρακτικό, αφού το μονοθέσιο θα πρέπει να κινείται με μεγάλη ταχύτητα για να παράγει κάθετη δύναμη αρκετή για να το κρατήσει κολλημένο στο… ταβάνι. Αυτό σημαίνει πως θα χρειαστεί ένα τούνελ τεράστιου μήκους, κάτι που έκανε τον Mansell να στραφεί αλλού.
Η επιλογή του είναι το Empire Wraith, ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί από τον Willem Toet, πρώην επικεφαλής αεροδυναμικής της ομάδας της Ferrari F1, και το οποίο μπορεί να παράγει την διπλάσια κάθετη δύναμη απ’ ότι ζυγίζει.
Το επόμενο πρόβλημα για τον Mansell ήταν η επιλογή της «πίστας», αφού τα τούνελ δεν έχουν σχεδιαστεί για να οδηγάει ο κόσμος στο ταβάνι τους. Ο γνωστός Youtuber τελικά αποφάσισε να χτίσει το δικό του τούνελ, στο οποίο και θα επιχειρήσει να πραγματοποιήσει το εντυπωσιακό του stunt.
Έχοντας επιλέξει το κατάλληλο όχημα και με το πρόβλημα του τούνελ να έχει επιλυθεί, επόμενη δοκιμασία για τον Mansell είναι το πώς θα καταφέρει να δουλέψει σωστά ο κινητήρας του αυτοκινήτου ενώ αυτό είναι ανάποδα για περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα.