Q-ELECTRIC

Lotus Evija X τρακάρει στο Goodwood: Τι πήγε στραβά;

lotus-evija-x-trakarei-sto-goodwood-ti-pige-strava-723417

Το φετινό Goodwood FoS μας χάρισε πολλά αξέχαστα στιγμιότυπα αλλά δεν έλειπαν και οι άτυχες στιγμές, όπως το τρακάρισμα μιας Lotus Evija X.

Ο εκρηκτικός συνδυασμός εξαιρετικά ισχυρών αυτοκινήτων, γρήγορων οδηγών και ενός κόσμου διψασμένου για θέαμα μερικές φορές μπορεί να έχει άσχημη κατάληξη, όπως έγινε και στο εν λόγω περιστατικό. Την περασμένη εβδομάδα, μια ακραία Lotus Evija X ξεκίνησε με ένα εντυπωσιακό burnout από τη γραμμή εκκίνησης της δημοφιλούς ανάβασης, αλλά δυστυχώς ο κόσμος δεν πρόλαβε να τη χαρεί. Ο οδηγός της έχασε αμέσως τον έλεγχο, με το ακραίο one-off μοντέλο να προσκρούει βίαια στα σανά μπροστά στα έντρομα μάτια όλων.

Αλλά τι προξένησε αυτό το άσχημο ατύχημα;

Πολλές γνώμες ακούστηκαν, με τους εκφωνητές να ρίχνουν το φταίξιμο σε κάποιο πρόβλημα στα συστήματα της Lotus Evija X, ενώ άλλοι έσπευσαν να κατηγορήσουν τον οδηγό πως δεν είχε τα απαραίτητα… χέρια για να ισοσταθμιστεί το βάρος του δεξιού του ποδιού. Αλλά ποια είναι η αλήθεια; – Την απάντηση επιχείρησε να δώσει η ίδια η Lotus.

Lotus Evija X Goodwood

Σύμφωνα με όσα λένε οι άνθρωποι της βρετανικής μάρκας λοιπόν, η αιτία του ατυχήματος ήταν ένας συνδυασμός των 2. Από τη μία μεριά, ο οδηγός της Lotus Evija X είχε κλείσει το traction control, απελευθερώνοντας την τεράστια ροπή των περισσότερων από 1.700 Nm, με αποτέλεσμα οι πίσω τροχοί της Lotus να γυρίζουν με περίπου 270 χλμ./ώρα, ενώ οι μπροστά γύριζαν την ίδια στιγμή με περίπου 240. Ήταν επόμενο ο οδηγός να προσπαθήσει να συγκρατήσει το αυτοκίνητο αφήνοντας το γκάζι, ωστόσο, το βάρος μεταφέρθηκε απότομα από την αριστερή στη δεξιά μεριά με αποτέλεσμα η Lotus Evija X να καταλήξει στο… σανό.

Όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιστάσεις, χρειάστηκαν λίγα δευτερόλεπτα για να γίνει το κακό, αλλά ο οδηγός του ακραίου ηλεκτρικού hypercar κατάφερε να βγει από μέσα αλώβητος. «Μετά από επίσημη αξιολόγηση τόσο από την Goodwood όσο και από τη Lotus, η ασύμμετρη πρόσφυση που προκλήθηκε από υπερβολική διόρθωση κατά τη διάρκεια της γρήγορης εκκίνησης προσδιορίστηκε ως η αιτία», είπε η Lotus σε μια δήλωση νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. «Ο οδηγός δεν τραυματίστηκε και υπήρξαν ελάχιστες ζημιές στο αυτοκίνητο».

Θυμίζουμε πως η συγκεκριμένη Evija X ήταν η ίδια που έφερε στη Lotus το ρεκόρ του πιο γρήγορου γύρου στο Nürburgring για αυτοκίνητα με εργοστασιακό σασί, ολοκληρώνοντας έναν γύρο στο “Green Hell” σε 6:24. Η Lotus Evija X ήταν σίγουρα ένα από τα φαβορί και για το ρεκόρ γύρου στο Goodwood, ωστόσο, το ατυχές συμβάν ανάγκασαν την ομάδα να αποσυρθεί από τα χρονομετρημένα περάσματα.

Όλες οι ειδήσεις

Lotus Evija X πάει για… σανό στο Goodwood – Video

Subaru “Family Huckster”: Το «κάρφωσε» στα… σανά ο Pastrana

Κέντρικ Ναν: Η υπέροχη Porsche που του έκανε δώρο ο Δ. Γιαννακόπουλος

Τέλος και επίσημα για τη λατρεμένη τριάδα των Top Gear και Grand Tour😔

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο