Ο Έλον Μασκ… «παντρεύτηκε» πολιτικά με τον Τραμπ και οι, κατά κανόνα, δημοκρατικοί πελάτες της Tesla τραβάνε τα μαλλιά τους
Όταν αγόραζαν ένα αυτοκίνητο της Tesla, οι περισσότεροι πελάτες της εταιρείας του Έλον Μασκ πίστευαν πως έκαναν μια καλή πράξη, βοηθώντας να καταπολεμηθούν παγκόσμια προβλήματα όπως αυτό της κλιματικής αλλαγής, κάτι που φαίνεται να αφορά περισσότερο άτομα αριστερών… συναισθημάτων. Που να φανταζόντουσαν πως, λίγα χρόνια αργότερα, ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας που τόσο πίστεψαν θα εξελισσόταν σε ίσως τον μεγαλύτερο υποστηριχτή του Ντόναλντ Τραμπ.
Οι καιροί άλλαξαν, ο Τραμπ είναι πιο ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ και στο στρατόπεδο των ηττημένων σε αυτές τις εκλογές ψάχνουν τρόπους για comeback, τουλάχιστον επικοινωνιακά.
Άλλοι ανεβάζουν βιντεάκια στα social media εκφράζοντας την απογοήτευσή τους, άλλοι το πάνε λίγο πιο μακριά, κλαίγοντας με λυγμούς, ενώ άλλοι το πάνε ακόμα μακρύτερα, κάνοντας σκέψεις να φύγουν από τη χώρα. Ωστόσο, τι γίνεται με τους ιδιοκτήτες της Tesla που έπεσαν στη… δεξιά «παγίδα» του Έλον Μασκ;
Αυτό σκέφτηκε και το «τσακάλι» ο Matthew Hiller, υπεύθυνος για τα αντι- Έλον Μασκ αυτοκόλλητα που έγιναν viral στις ΗΠΑ. Αυτά προορίζονται για τα αυτοκίνητα της Tesla, εξηγώντας πως «Το αγόρασα (το αυτοκίνητο) πριν μάθουμε πως ο Έλον είναι τρελός». Κι αν τα εν λόγω αυτοκόλλητα είχαν γίνει viral πριν τις εκλογές, τώρα ήρθε το αποκορύφωμα!
Ο Hiller μίλησε στο Heatmap News, για τα αντί- Έλον αυτοκόλλητα και εξήγησε πως η κατάσταση είναι πραγματικά τρελή, με το ένα ρεκόρ παραγγελιών να σπάει μετά το άλλο και τον ίδιο να παλεύει να ανταποκριθεί στην -ολοένα και μεγαλύτερη- ζήτηση. Χιλιάδες είναι οι ιδιοκτήτες Tesla που δεν θέλουν το αυτοκίνητό τους να είναι ένα… MAGA με ρόδες, με τον Hiller να πουλά σταθερά 250-300 αυτοκόλλητα καθημερινά από την ημέρα των εκλογών και μετά.
Αυτά είναι προβλήματα θα έλεγε κανείς, με τον Hiller να πλουτίζει κι άλλο την γκάμα αυτοκόλλητων με άλλα που λένε «Αντί- Έλον Tesla Club» ή απλώς… «Shut Up Elon».
Μένει να δούμε αν θα υπάρχει και κάποιο ουσιαστικό αντίκρισμα στις πωλήσεις της Tesla, ή αν -και σε αυτήν την περίπτωση- “All press is good press”.
Πηγή: insideevs.com
Όλες οι ειδήσεις
Αποστολή στη Λισαβόνα: Οδηγούμε το νέο KIA EV3 – Στα χνάρια του Μεγάλου αδελφού