Σε δημοπρασία από τον οίκο Sotheby’s η Ferrari 248 F1 του 2006, η τελευταία «κόκκινη» του Michael Schumacher
Τι ξέρουμε για τις δημοπρασίες αυτοκινήτων; Ότι οι τρεις «σφυριές» επικυρώνουν πλειοδοσίες με αμύθητα ποσά και ότι τα τετράτροχα που αλλάζουν χέρια, είναι συνήθως, κλασικά.
Υπάρχουν όμως και άλλες δημοπρασίες, όπου η συνισταμένη των αμύθητων ποσών παραμένει αλλά το εκτιθέμενο αντικείμενο του πόθου, είναι ένα αγωνιστικό μονοθέσιο. Όχι και τόσο κλασικό, μιας και τα «προς απόσυρση», αγωνιστικά περασμένων σεζόν, συχνά καταλήγουν να δημοπρατούνται και τελικά βρίσκονται σε προθήκες και συλλογές ζάπλουτων συλλεκτών.
Όπως και στην περίπτωση της Ferrari 248 F1 του 2006, που ήταν το τελευταίο «κόκκινο» μονοθέσιο που οδήγησε ο θρύλος Michael Schumacher πριν αποσυρθεί πρόσκαιρα από τους αγώνες, για να επιστρέψει σε αυτούς το 2010 αλλά υπό την σκέπη της Mercedes.
To ότι πρόκειται για ένα πραγματικό και πιστοποιημένο επισήμως από το Ferrari Classiche Department μονοθέσιο, θα ήταν αρκετό για να καταλάβει κανείς το τι παίζει με τη τιμή του. Το ότι είναι και αυτό με το οποίο ο Michael Schumacher έγραψε τον «επίλογο» στην πιο λαμπρή περίοδο της καριέρας του, σίγουρα προσθέτει πολλά στην αξία του.
Μπορεί το 2006 η Ferrari και ο Schumacher να μην κατέκτησαν τίτλο, αλλά υπάρχουν πολλά στοιχεία που προσδίδουν μοναδικότητα στο συγκεκριμένο τετράτροχο. Με αυτό, ο Schumacher πέτυχε την τελευταία του pole και την τελευταία του νίκη επί γερμανικού εδάφους, καταρρίπτοντας μάλιστα το ρεκόρ ενός άλλου θρύλου, του Ayrton Senna.
Mε αυτά τα δεδομένα, θα αναρωτιέστε λοιπόν ποια μπορεί να είναι η τιμή εκκίνησης για την Ferrari 248 F1 του 2006, που θα δημοπρατηθεί στις 14/11/2024, από τον οίκο Sotheby’s, στη Nέα Υόρκη. Δεν αναφέρεται. Το σίγουρο είναι ότι μιλάμε για πολλά λεφτά τα οποία είναι ικανοί να τα διαθέσουν λίγοι. Αυτοί ξέρουν και σίγουρα έχουν ειδοποιηθεί να παραστούν οι ίδιοι ή οι αντιπρόσωποι τους, στη συγκεκριμένη δημοπρασία.
Το ότι δημοπρατείται το συγκεκριμένο μονοθέσιο, σημαίνει ότι μέχρι τώρα ανήκε σε κάποιον άλλον ιδιοκτήτη και όντως έτσι συμβαίνει. Κάποιος, χωρίς να αναφέρεται προφανώς ποιος, το έχει αγοράσει σε απευθείας συνεννόηση με τη Scuderia το 2007, αμέσως μετά τη λήξη της σεζόν του 2006. Εδώ και αν μιλάμε για λεφτά…
Πηγή: Sotheby’s
Φωτογραφίες: Sotheby’s
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Vespa Primavera Elettrica 45: Κλασικό… micro mobility
RML P39 40SE: Μια Porsche 911 που έπεσε στη… hyper-χύτρα
Η νέα Ford Mustang GTD «γλυκοκοιτά» την κορυφή στο Nürburgring