Πολύ κοντά στο Val Thorens βρίσκεται η ακαδημία οδήγησης του Alain Prost, παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1 και ιδιοκτήτη ομάδας.
Πρόκειται για μια παγωμένη πίστα αγώνων, που βλέπεις ξεκάθαρα από τα lift του χιονοδρομικού κέντρου, στην οποία μπορείς να κάνεις πολύ ευχάριστες δραστηριότητες. Εμείς ξεκινήσαμε με καρτ σε μια μικρότερη πίστα. Αυτά, με τα τρακτερωτά τους λάστιχα, ήταν πιθανότατα το πιο κεφάτο κομμάτι της επίσκεψής μας στην πίστα: ατελείωτη πλαγιολίσθηση και παιχνίδι στον πάγο, χωρίς καμία έννοια. Αν έβγαινες εκτός ή κόλλαγες στα γύρω χιόνια, απλώς… κατεβαίνεις και σπρώχνεις!
Όσο απολαυστικά κι αν ήταν τα καρτ στο χιόνι, αυτά ήταν απλώς το ζέσταμα για το λόγο που βρεθήκαμε σε αυτή την ακαδημία και είχε φτάσει η ώρα να οδηγήσω στην παγωμένη πίστα. Υπάρχουν αρκετές επιλογές οχήματος, ξεκινώντας από τα μικρά και ελαφριά Suzuki Swift Sport, προχωρώντας στα Alpine A110 και Subaru WRX, και, τέλος, τα κορυφαία αγωνιστικά από το πρωτάθλημα Andros Trophy, τα οποία μάλιστα διατίθενται και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Οι τιμές για τα αγωνιστικά ήταν απαγορευτικές για εμένα (ξεκινούσαν από τις 3.750€ για 1 ώρα οδήγησης) και έτσι επιλέξαμε να οδηγήσουμε τo Alpine A110 για μερικούς γύρους στην πίστα. Θεωρώ πως ήταν η ιδανική επιλογή, καθώς το χαμηλό του βάρος, οι κοντές σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων και η τέλεια ισορροπία του είχαν ως αποτέλεσμα στιγμές οδηγικής απόλαυσης, πλαγιολισθαίνοντας στον πάγο και με τον κινητήρα να λειτουργεί «στα κόκκινα». Ακόμη και σε αυτές τις συνθήκες, η αίσθηση στο τιμόνι ήταν άριστη και έχει καλή απόκριση, ενώ και ο turbo κινητήρας δεν έδειχνε να δυσκολεύεται σε ένα τόσο μεγάλο υψόμετρο. Οι εκπαιδευτές της σχολής είναι έμπειροι και όταν λιώσουν τα χιόνια πηγαίνουν στις περίφημες πίστες αγώνων της Γαλλίας, όπως η Spa-Francorchamps ή η Paul Ricard.
Μετά την οδήγηση, έπιασα την κουβέντα με τον επικεφαλής της ακαδημίας, ο οποίος κατά καιρούς είχε στεγάσει διάφορα αυτοκίνητα από αγωνιζόμενους Έλληνες και είχε συμπάθεια προς τη χώρα μας. Μου αποκάλυψε μια θλιβερή είδηση: μέσα στα επόμενα χρόνια, η πίστα του θα κλείσει, καθώς στη θέση της θα χτιστεί ένα ακόμη μεγάλο ξενοδοχείο. Μάλιστα, όπως μας είπε, άλλες δύο αντίστοιχες πίστες αγώνων έχουν κλείσει τα τελευταία 5 χρόνια.
Όλες οι ειδήσεις
Σκληρή ανακοίνωση ΣΕΑΑ για το Κινούμαι Ηλεκτρικά – Δεν προχωρούν οι επιδοτήσεις
Skoda Epiq: Το νέο μικρό ηλεκτρικό τσέχικο SUV με τιμή 25.000€
Η νέα Porsche Taycan Turbo GT «σαρώνει» σε Laguna Seca και Nürburgring