Ένα συνηθισμένο πρωινό, τσεκάροντας από συνήθεια τα e-mails μου, ένα συγκεκριμένο μήνυμα μου κίνησε το ενδιαφέρον. Ο τίτλος έγραφε «Lamborghini Super Trofeo».
της Dominika Grnova, φωτογραφίες D.G., Lamborghini
Έπαθα ένα μικρό εγκεφαλικό! Το διαβάζω ξανά, πιο προσεκτικά, γιατί πάντα υπάρχει η πιθανότητα να είναι κάποιο παραπλανητικό, junk mail. Και όμως! Το e-mail γράφτηκε από την υπεύθυνη επικοινωνίας της Lamborghini, καλώντας με να παρευρεθώ ως VIP GUEST στον πρώτο γύρο του Lamborghini Super Trofeo. Αμέσως είχα μια έκρηξη ενέργειας και άρχισα να τρέχω χοροπηδώντας πάνω-κάτω στο σπίτι από τη χαρά μου, προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς έχει συμβεί! Η πρώτη κίνηση είναι πάντα να δω αν είμαι διαθέσιμη εκείνες τις μέρες για να μπορέσω να παρευρεθώ στην εκδήλωση. Ήμουν τυχερή, αφού ήταν το Σαββατοκύριακο μετά το pre-season test του Red Bull MotoGP Rookies Cup. Η απάντησή μου ήταν θετική: Θα ήταν μεγάλη μου τιμή να παρευρεθώ.
Προγραμμάτισα την αναχώρησή μου για Παρασκευή από Αθήνα προς Bologna. Φτάνοντας στο ξενοδοχείο, αντίκρισα ένα πανέμορφο κάστρο στην Emilia Romagna με έντονο άρωμα Ιταλίας. Στο parking του συνάντησα για πρώτη φορά τις παρκαρισμένες Lamborghini, χωρίς βέβαια να γνωρίζω τι πρόκειται να ακολουθήσει αργότερα. Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα στο ξενοδοχείο, αναχώρησα για το welcome dinner! Εκεί υπήρχαν οι υπεύθυνοι της Lamborghini και δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο. Κάποιοι με αναγνώρισαν από το MotoGP, αφού εργάζονται στους τέσσερις αλλά και στους δύο τροχούς. Ένιωθα πολύ ενθουσιασμένη που θα έβλεπα από κοντά supercars και hypercars στην πανέμορφη και γεμάτη ιστορία πιστά της Imola.
Φεύγοντας, με πλησίασε ο υπεύθυνος από τη Lamborghini και ζήτησε το δίπλωμα οδήγησής μου, για να παραλάβω το αυτοκίνητο δοκιμής. Εγώ άρχισα να γελάω νομίζοντας πως μου έκαναν πλάκα! Και όμως δεν ήταν πλάκα. Μου έδωσαν τη Lamborghini Urus για τις μετακινήσεις μου και όποια στιγμή έβρισκα χρόνο πριν τον αγώνα θα μπορούσα να δοκιμάσω και τις κορυφαίες εκδόσεις της Lamborghini Huracan! Στο πρόγραμμα της εκδήλωσης είχα δει τα Test Drives, αλλά περίμενα κάτι πιο απλό, όπως για παράδειγμα μια βόλτα στη θέση του συνοδηγού. Αντίθετα, όμως, θα έπαιρνα τα κλειδιά της Huracan για περίπου μία ώρα, για να την οδηγήσω (μόνη μου!) σε επιλεγμένες διαδρομές στα πανέμορφα βουνά της Emilia Romagna.
Ήταν η πρώτη φορά που θα βρισκόμουν πίσω από το τιμόνι ενός supercar. Μόνη μου, επαναλαμβάνω! Όταν ξύπνησα το Σάββατο, ήμουν τρομερά ενθουσιασμένη, με την αδρεναλίνη και το άγχος να χτυπούν κόκκινο. Μπήκα στο Urus μαζί με τον υπεύθυνο της Lamborghini, που μου εξήγησε κάθε λειτουργία του μοντέλου. Ρύθμισα κάθισμα, τιμόνι, καθρέφτες και έφυγα! Φτάνοντας στην Imola, η Urus μαγνήτιζε όλα τα βλέμματα και ο κόσμος που παρατηρούσε πως το οδηγούσε μια κοπέλα ενθουσιαζόταν ακόμα περισσότερο!
Φτάνοντας στην πίστα συναντήθηκα με τον υπεύθυνο που με ξενάγησε στο Κέντρο Τύπου και τη σουίτα Lamborghini SC63! Το paddock ήταν παρόμοιο με το MotoGP, οπότε ένιωσα οικειότητα και άνεση με το περιβάλλον. Ο αγώνας θα ξεκινούσε το μεσημέρι, οπότε αποφάσισα να κάνω το δεύτερο Test Drive, αυτή τη φορά με τη Huracan STO, όπου STO σημαίνει Super Trofeo Omologato. Είναι ουσιαστικά η αγωνιστική έκδοση της Huracan για το δρόμο! Ένας ταύρος με τέσσερις ρόδες που γρυλίζει. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν να είχα μπει 10 συνεχόμενες φορές σε ένα rollercoaster! Η αίσθηση ήταν απίστευτη: δεν έχω ξανανιώσει κάτι παρόμοιο, οπότε, όταν πάτησα το start engine, έκλεισα τα μάτια μου, άκουσα το γρύλισμα του V10 και ανατρίχιασα!
Αποφάσισα να πάρω τη μεγαλύτερη διαθέσιμη διαδρομή, διασχίζοντας ένα παραδοσιακό ιταλικό χωριό. Οι υπεύθυνοι της Lamborghini με χαρακτήρισαν «προσεκτική» σαν οδηγό. Με ένα αυτοκίνητο αξίας άνω των 400.000€ εννοείται πως ήμουν προσεκτική! Δεν γνώριζα ότι ήταν τόσο χαμηλή (ιδανικό για την πίστα, αλλά όχι τόσο για τους στενούς δρόμους) και ως αποτέλεσμα είχα αγχωθεί αρκετά!
Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, είχα ταχυπαλμία και ένα… χαζό χαμόγελο απόλαυσης, σαν να βιώνω την καλύτερη μέρα της ζωής μου. Όταν είδα μαύρα σύννεφα να μαζεύονται στον ουρανό βέβαια, αποφάσισα να επιστρέψω στην πίστα. Ήμουν ήδη πολύ χαρούμενη οδηγώντας ένα τόσο ξεχωριστό αυτοκίνητο, ακόμη και για μια σχετικά σύντομη διαδρομή. Έφτασα, λοιπόν, ξανά στην Imola για ένα παραδοσιακό μεσημεριανό στο Lamborghini SC63, με φρεσκοκομμένο προσούτο, φρέσκα ζυμαρικά και μοτσαρέλα! Μετά το γεύμα είχα την ευκαιρία να ζήσω μια ακόμη μοναδική εμπειρία: hot laps με τη Lamborghini Huracan Tecnica, μαζί με τη φανταστική Δανέζα οδηγό Michelle Gatting από την ομάδα Iron Dames. Με έναν πάρα πολύ γρήγορο γύρο μέσα στην πίστα, κατάλαβα πραγματικά τα όρια των supercars.
Το απόγευμα ο αγώνας Super Trofeo ξεκίνησε με αέρα και πολύ δυνατή βροχή με αποτέλεσμα να ακυρωθεί. Έτσι, αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο με την Urus. Η απόδοση και η πρόσφυση του SUV είναι απίστευτες ακόμα και στη βροχή: φοβερή ηχομόνωση, φανταστική επιτάχυνση και απίστευτα φρένα! Κυριακή πρωί ξύπνησα ακόμα πιο ενθουσιασμένη, αφού θα έκανα άλλο ένα test drive και θα έβλεπα από κοντά το πρώτο Hybrid Hypercar της Lamborghini, την SC63. Φτάνοντας στην πίστα με την Urus, είχα πλέον εξοικειωθεί με τους 666 ίππους και ένιωθα σαν να είναι δικό μου! Άλλωστε η Urus είναι ένα από τα αυτοκίνητα για το γκαράζ των ονείρων μου.
Συναντήθηκα στο parking με τον υπεύθυνο, που μου έδειξε δύο πολύ ξεχωριστές εκδόσεις της Huracan, τις Evo Spider και Sterrato! Η Sterrato είναι η off-road έκδοση της Huracan, ενώ η Evo Spyder ήταν γαλάζια περλέ και κάμπριο. Ποια να προτιμούσα για το test drive; Πραγματικά, δυσκολεύτηκα να διαλέξω, αφού και τα δύο μοντέλα ήταν απίστευτα! Έτσι ο υπεύθυνος μου έδωσε τα κλειδιά και για τα δύο αυτοκίνητα, για να κάνω ένα… διπλό test drive!
Πρέπει να παραδεχτώ πως η Sterrato είναι η αγαπημένη μου. Η έκδοση εκτός δρόμου της Huracan μου ταιριάζει απόλυτα. Μπόρεσα να κινηθώ σε χωματόδρομους χωρίς δεύτερη σκέψη. Μετά από λίγο off-roading, επέστρεψα στη βάση της Lamborghini γεμάτη χαρά και αυτοπεποίθηση. Με συνοπτικές διαδικασίες, άλλο αυτοκίνητο και μπήκα στη Huracan EVO Spyder, για μια ακόμη όμορφη διαδρομή γύρω από την Imola.
Στη Spyder η αίσθηση είναι διαφορετική και ο αέρας που νιώθεις στα μαλλιά, κάθε φορά που πατάς το γκάζι, με ενθουσίαζε απίστευτα. Φανταστικό χρώμα και ίσως από τα πιο ωραία δέρματα σε αυτοκίνητο που έχω δει ποτέ: άσπρο με γαλάζιες λεπτομέρειες. Ένα «κόσμημα» που σε προκαλεί να το οδηγείς όσο πιο συχνά μπορείς! Αυτά που με συγκίνησε περισσότερο απ’ όλα ήταν η εμπιστοσύνη που ένιωσα από τους ανθρώπους της Lamborghini, το πόσο χαρούμενοι ήταν για το υλικό που δημιούργησα, μοιράζοντας τη χαρά μου με τον κόσμο μέσα από τα social media!
Με το που επέστρεψα στην πίστα είχαμε το Grid Walk, μια βόλτα (αυτή τη φορά με τα πόδια!) στην πίστα. Εκεί γνώρισα τον Stephan Winkelmann, Chairman and CEO of Automobili Lamborghini, ο οποίος μου είπε πως η καινούργια Hybrid SC63 ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία και τη στρατηγική της Lamborghini. Γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν υβριδικά στο μέλλον. Επίσης, μίλησα με έναν από τους οδηγούς του SC63, Mirko Bortolotti, ο οποίος ανέφερε πως είναι πολύ ενθουσιασμένος που θα αγωνιστεί στην πίστα που αποτελεί το σπίτι της Lamborghini, αλλά και το δικό του! Χαρακτήρισε απίστευτο το κλίμα και είχε πολλούς θεατές, αλλά δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν είναι ακόμα στην κατάσταση που θα ήθελαν όσον αφορά την εξέλιξή του. Σταδιακά βέβαια πιστεύει πως θα φτάσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Μετά τις συνεντεύξεις μπήκα και στο safety car, τη Lamborghini Urus για το Warm Up Lap. Μόλις μπήκαμε στα Pits ξεκίνησε ο αγώνας του WEC. Η εκκίνηση του αγώνα δεν γίνεται από στάση όπως στους περισσότερους αγώνες, καθώς στα πρωταθλήματα αντοχής έχουμε rolling start. Ένας αγώνας αντοχής 6 ωρών! Πολύ ενδιαφέρων, καθώς εκεί βλέπεις πραγματικά τις επιδόσεις του οδηγού και του αυτοκινήτου. Δυστυχώς δεν είδα τον τερματισμό του αγώνα γιατί έπρεπε να πάω στο αεροδρόμιο της Μπολόνια, να προλάβω την πτήση επιστροφής μου. Ένα μοναδικό ταξίδι, γεμάτο εμπειρίες και ίσως ο καλύτερος τρόπος για να αγαπήσω τους τέσσερις τροχούς.
Ευχαριστώ τη Lamborghini για όλα, είμαι σίγουρη πως θα τα ξαναπούμε σύντομα!
Όλες οι ειδήσεις
30 ημέρες Quattroruote από τη ματιά της Dominika Rides
The World Offroad: Γη του Πυρός – Αργεντινή – Έως το τέλος…
Rimac Nevera κάνε… πέρα: Αυτός είναι ο νέος βασιλιάς του Goodwood!