Μέσα σε μια φάρμα παραγωγής τυριού λίγο έξω από τη Μόντενα, συναντήσαμε έναν …αχυρώνα μερικές Maserati που σίγουρα, δεν περιμέναμε να δούμε εκεί.
Πρόκειται για τη φάρμα του Umberto Panini, που παράγει 6.000 λίτρα γάλα κάθε μέρα, για να παρασκευάσει 12 τροχούς τυριού με τη βοήθεια 15 εργαζόμενων, οι οποίοι περιποιούνται τα ζώα, επεξεργάζονται το γάλα και επιβλέπουν τη 24μηνη ωρίμανση στις ειδικές αποθήκες. Για έναν τροχό τυριού, χρειάζονται 500 λίτρα ειδικά επιλεγμένου γάλακτος.
Πιο σημαντικά όμως, φιλοξενεί ένα μουσείο αυτοκινήτων με δωρεάν είσοδο. Εκεί, βρίσκονται 19 vintage, συλλεκτικές Maserati, πολλές εκ των οποίων είναι one-off κατασκευές, είτε για κάποια έκθεση αυτοκινήτου, είτε ως πρωτότυπα εξέλιξης για μελλοντικά μοντέλα της μάρκας, όπως η κεντρομήχανη Merak SS Turbo Prototipo του 1980. Φυσικά, δεν μπορούσαν να λείπουν τα θρυλικά αγωνιστικά Birdcage και Eldorado.
Στο σημερινό μας βίντεο, θα δείτε πολλές one-off δημιουργίες της Maserati, που είχαν το ρόλο αυτοκινήτων εξέλιξης, αλλά και διάφορα πρωτότυπα μοντέλα που είχε παρουσιάσει σε εκθέσεις αυτοκινήτου!
Μερικές από τις Maserati που μας τράβηξαν τη προσοχή:
Οι θρυλικές Maserati 250F και η 420Μ “Eldorado”. Με τη 250F, ο Fangio κέρδισε το πρωτάθλημα της Formula 1 το 1957, ενώ ταυτόχρονα ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που οδηγήθηκε από γυναίκα (τη Maria Teresa De Filippis) σε Grand Prix. Η Maserati 420Μ φτιάχτηκε ειδικά για τον αγώνα 500 Miglia di Monza και οδηγήθηκε από τον ξακουστό Stirling Moss. Επίσης, ήταν το πρώτο αγωνιστικό παγκοσμίως, που «στολίστηκε» από έναν χορηγό που δεν είχε καμία σχέση με το χώρο του αυτοκινήτου.
H Maserati 6C 34, κατασκευασμένη το 1934, είναι το πιο παλιό μοντέλο στο μουσείο και πρόκειται για έναν νικητή Grand Prix. Δίπλα της η 6CM, η -λιγότερο ισχυρή- εξέλιξη του μοντέλου για το 1936.
H Maserati Tipo 61 Drogo, με το ψευδώνυμο “Birdcage” ήταν εκείνη την εποχή, η «καλύτερη ερμηνεία ενός sport αυτοκινήτου», με ένα εντυπωσιακά ελαφρύ και στιβαρό σασί.
Όλες οι ειδήσεις
Φόρμουλα 1: Κατά 95% καινούριο το νέο μονοθέσιο της Ferrari
McLaren GTS: Αυτό θα είναι το πιο πρακτικό supercar της αγοράς
Τέλη κυκλοφορίας 2024: Ολική ανατροπή – Δίμηνη παράταση για την πληρωμή τους