Τη Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου πήραν εκκίνηση από το Καλλιμάρμαρο τα 27 πληρώματα (από την Αυστραλία, τις ΗΠΑ, την Ελβετία, το Μονακό, τη Σουηδία, την Πολωνία, την Αγγλία, τη Σκωτία και το Βέλγιο) που συμμετείχαν στο Temple Rally, το διεθνή αγώνα αντοχής κλασσικών αυτοκινήτων Regularity που διοργάνωσε η Αγγλική λέσχη κλασσικών αυτοκινήτων ERA (Endurance Rally Association).
Μία συναρπαστική οδηγική οδύσσεια 13 ημερών που διέσχισε περιοχές της Ελλάδας και της Ιταλίας και ολοκληρώθηκε τη Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου στη Ρώμη, αφότου φυσικά οι συμμετέχοντες διένυσαν μία συνολική απόσταση 3.500 χλμ.! Δυστυχώς ο «αναβρασμός» που επικρατούσε εκείνο το διάστημα εν όψει του EKO Rally Acropolis, δεν επέτρεψε σ’ αυτή τη τόσο ξεχωριστή εκδήλωση να λάβει τη δημοσιότητα που της άξιζε. Κάλλιο αργά παρά ποτέ ωστόσο, καθώς το site μας Autotypos by Quattroruote εξασφάλισε αποκλειστικές εικόνες από τη δοκιμασία των πληρωμάτων στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων και καθ’ οδόν προς το τερματισμό του πρώτου σκέλους στο Ναύπλιο.
Εξάλλου η ιστορία και η λάμψη καθενός από τα 27 κλασσικά μοντέλα που συμμετείχαν στο Temple Rally είναι ξεχωριστές και διαχρονικές, ταξιδεύοντας μας πολύ ευχάριστα στη ρομαντική και συνάμα, πιο αυθεντική περίοδο της αυτοκίνησης όπου όλα ήταν δρόμος. Κυριολεκτικά! Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε νομίζουμε μιλούν από μόνες τους, αρκεί να παρατηρήσετε λόγου χάρη την Aston Martin MK2 του 1934 ή την Bentley Speed 8 του 1949…
Τις πρώτες τρείς μέρες τα πληρώματα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν διαδρομές που διασχίζουν τη Πελοπόννησο από, τα αλπικά βουνά της Κεντρικής Αρκαδίας μέχρι την άγρια παραθαλάσσια ομορφιά της Μάνης, για να περάσουν τις επόμενες δύο προς τη περιοχή της Στερεάς Ελλάδας και να καταλήξουν στα Μετέωρα όπου και τελείωνε το πρώτο σκέλος του Temple Rally επί Ελληνικού εδάφους.
H συνέχεια δόθηκε επί Ιταλικού εδάφους όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, να νιώσουν λίγη από την έξαψη που ένιωθαν το πάλαι ποτέ οι οδηγοί αγώνων στις ειδικές διαδρομές του φημισμένου Targa Florio, να χρονομετρηθούν σε μικρές πίστες, για να τερματίσουν στην «Αιώνια Πόλη» τη Ρώμης, όπου και ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία η συγκεκριμένη άκρως ενδιαφέρουσα περιπέτεια των 3.500χλμ.
Για τη ιστορία και καθαρά για το τυπικό του θέματος νικητές αναδείχθηκαν οι Tomasz Dzitko και Beata Siwek (MG B GT του 1973), στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι B. Britschgi και N. Britschgi (Ford Mustang 390 GT Convertible του 1968) και τρίτοι οι P. Morton και L. Morton (με BMW 2002 του 1972).
Κείμενο: Αλέξανδρος Ι. Βενιός
Φωτογραφίες : Τάσος Αρωνίτης, ERA