Στην τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την ηλικία του στόλου αυτοκινήτων κατατάσσουν την Ελλάδα τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος διαμορφώνεται στα 12 χρόνια για τα επιβατικά αυτοκίνητα, η Ελλάδα έχει φτάσει τη 17ετία.
Ιδιοκτήτες συνεργείων στη Θεσσαλονίκη επιβεβαιώνουν ότι τα οχήματα, που μπαίνουν στα συνεργεία είναι πολλών ετών, με τους ιδιοκτήτες τους να κάνουν κάθε απαιτούμενη ενέργεια για να παρατείνουν τον χρόνο ζωής τους.
«Είναι αλήθεια αλλά τουλάχιστον οι οδηγοί κοιτάνε να τα συντηρούν γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσουν καινούργια. Τα παλιά οχήματα δεν έχουν προηγμένα συστήματα ασφαλείας και αυτό είναι πρόβλημα. Εμείς συμβουλεύουμε να ελέγχουν οπωσδήποτε τα φρένα για να μην προκαλούνται ατυχήματα, οι μηχανικές βλάβες επιδιορθώνονται», δήλωσε ο Τάσος Λυκάρτζης Ιδιοκτήτης Συνεργείου, Πρώην Πρόεδρος ΟΒΕΑΜΜΕ.
Το ποσοστό των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων με Ι.Χ. ηλικίας έως 5 ετών περιορίζεται σε 15% ενώ για τα οχήματα 16-25 ετών το ποσοστό αυτό είναι διπλάσιο.
Τα ποσοστά θανατηφόρων δυστυχημάτων με παλιά οχήματα είναι ανησυχητικά καθώς αφορούν τον μέσο όρο ηλικίας του ελληνικού στόλου των Ι.Χ. στη χώρα μας και όχι κάποιον περιορισμένο αριθμό οχημάτων.