Ο οδηγός της συγκεκριμένης 911 Turbo την οδηγεί από καινούρια, έχοντας διανύσει συνολικά πάνω από 1.000.000 χιλιόμετρα!
Σίγουρα όλοι οι λάτρεις της αυτοκίνησης θα ήθελαν να έχουν στην κατοχή τους ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει ομορφιά, ταχύτητα αλλά και πρακτικότητα για τις καθημερινές τους μεταφορές. Αυτός ο συνδυασμός είναι αρκετά δύσκολος, όχι όμως για την συγκεκριμένη 911 Turbo.
Τα αυτοκίνητα της Porsche είναι ξακουστά για την αξιοπιστία τους, ειδικά άμα τα συγκρίνουμε με κάποιους από τους ανταγωνιστές της. Η 911 αποτελεί την ναυαρχίδα της Γερμανικής εταιρείας, με τις πιθανότητες να σε αφήσει στα …κρύα του λουτρού να είναι λίγες. Ωστόσο, η γενιά 996 δεν είναι γνωστή για την αξιοπιστία της.
Υπάρχουν αμέτρητες ιστορίες ιδιοκτητών 996 με τα σφάλματα των ρουλεμάν IMS να προκαλούν σοβαρές ζημιές στον κινητήρα. Για τον ιδιοκτήτη, Tom Thalmann, αυτές οι αναφορές φαίνεται να είναι υπερβολικές, καθώς ο κινητήρας του έχει βγει από το αυτοκίνητο μόνο μία φορά όλα αυτά τα χρόνια - και αυτό για μια διαδικασία προληπτικής συντήρησης.
Αρχικά, ο κινητήρας βγήκε από το αυτοκίνητο για να διορθωθούν κάποιες διαρροές λαδιού. Ωστόσο, αφού οι μηχανικοί τον έλυσαν, διαπίστωσαν ότι βρίσκεται ακόμα σε εξαιρετική κατάσταση. Ένας φίλος του Thalmann, ο Eric Kaul, περιέγραψε αυτή την ψευδο-ανακατασκευή σε ανάρτηση που κοινοποιήθηκε στη σελίδα Apex Motorsport στο Facebook.
«Οι μηχανικοί έβγαλαν τον κινητήρα στις 616.000 χλμ. για να διορθώσουν μερικές μικρές διαρροές λαδιού και να αντικαταστήσουν τα turbo, αποφάσισαν να τον λύσουν για να εξετάσουν τα εξαρτήματα. Υπήρχαν ίσως δύο ρουλεμάν με σημάδια φθοράς, τα υπόλοιπα εξαρτήματα του κινητήρα ήταν άψογα, δεν ήταν αυτό που περιμέναμε αλλά χαρήκαμε ιδιαίτερα γι’ αυτό! Αυτοί οι κινητήρες είναι καλά κατασκευασμένοι. Κάθε βαλβίδα πληρούσε τις εργοστασιακές προδιαγραφές σε κάθε διάσταση, δεν μπορούσα να το πιστέψω», είπε.
Αυτό είναι ένα απίστευτο αποτέλεσμα μετά από τόσα χρόνια καθημερινής οδήγησης ενός κινητήρα τόσο υψηλής απόδοσης. Σε περίπτωση που αυτό δεν ήταν αρκετά εντυπωσιακό, να σημειωθεί πως το αυτοκίνητο έκανε τα χιλιόμετρα αυτά σε μέρη που ο καιρός δεν είναι γνωστός για την ευγένεια του προς τα σπορ αυτοκίνητα. Ο Thalmann οδηγεί επίσης το αυτοκίνητο τακτικά στην πίστα και δεν σχεδιάζει να το ξεφορτωθεί. Αυτό για όσους πιστεύουν πως το τέλειο daily δεν υπάρχει!