Στις αρχές της εβδομάδας, η Porsche μας προσκάλεσε στο «σπίτι» της, τη Στουτγκάρδη, για να οδηγήσουμε την γκάμα των GTS μοντέλων της, αλλά και να ανακαλύψουμε την τρομερή ιστορία της μάρκας, με το μουσείο που βρίσκεται δίπλα στις γραμμές παραγωγής της.
Φτάνοντας στην πλατεία της Porsche, μας υποδέχθηκαν οι Porsche 911 4 GTS, Taycan Turbo S, Taycan Sport Turismo GTS, Cayenne και Macan GTS αλλά και Macan Τ, για να τις οδηγήσουμε από τη Στουτγκάρδη στο Μέλανα Δρυμό!
Επιστρέφοντας, αφήσαμε τα αυτοκίνητα και επισκεφθήκαμε την γραμμή παραγωγής των 911 και 718 (κατασκευάζονται σε μία κοινή γραμμή παραγωγής). Εκεί -δυστυχώς- έπρεπε να αφήσουμε τα κινητά μας τηλέφωνα σε έναν ειδικό χώρο, έτσι δεν μπορέσαμε να τραβήξουμε καμία φωτογραφία από την εντυπωσιακή διαδικασία, αλλά τουλάχιστον, στη συνεχεια, στο μουσείο της Porsche, πήραμε πίσω τις συσκευές μας και μπορέσαμε να απαθανατίσουμε μερικά θρυλικά αυτοκίνητα που προβάλλονται εκεί.
Παρακάτω, μία μικρή γεύση αυτό το ταξίδι μας με τις GTS, μέσα από μερικές φωτογραφίες. Περισσότερα, στο Quattoruote Νοεμβρίου!
Διαβάστε επίσης:
Porsche Taycan Sport Turismo GTS: Ανιαρά τα ηλεκτρικά;!
Το πιο συγκλονιστικό σήμερα ηλεκτρικό διατίθεται πλέον με διαφορετική ουρά που θα μπορούσε να ανήκει σε μία 911 shooting brake. Με τα αρχικά GTS που συνήθως τοποθετούνται στις καλύτερες δημιουργίες του Τσουφενχάουζεν.
Στους δύο, τρίτος χωρεί; Όταν μιλάμε για Porsche, χωρεί και παραχωρεί και το καλύτερο παράδειγμα είναι η 911. Γιατί λοιπόν να μην ισχύει το ίδιο δόγμα και για την ηλεκτρική Taycan; Οι Γερμανοί εμπλουτίζουν την γκάμα του ηλεκτρικού τους supercar με τη φορτισμένη ιστορικά έκδοση GTS, η οποία έρχεται να προστεθεί στις πιο «ανθρώπινες» – να τις πούμε έτσι – Taycan βάσης (πισωκίνητη και 4S) και στις εξωγήινες Turbo και Turbo S. Η νέα έκδοση έρχεται να γεφυρώσει τις δύο υφιστάμενες και να αποτελέσει τη βάση για την Cross Turismo, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.
Τι είναι η Taycan Sport Turismo; Εκλαϊκευμένα μπορούμε να τη χαρακτηρίσουμε ως μία έκδοση station wagon, ή καλύτερα για την πιο χρηστική και ταξιδιάρικη της γκάμας. Μόνο που ο χαρακτηρισμός αυτός είναι απλοϊκός, για να μην πούμε υποτιμητικός. Η νέα Taycan είναι ένα αυθεντικό musclewagon – επιτρέψτε μας το νεολογισμό – τύπου Audi RS6, αλλά με μπαταρίες. Υποθετικά μάλιστα, θα μπορούσαμε να πούμε πως κάπως έτσι θα έμοιαζε μία ενδεχόμενη 911 shooting brake. Μη μειδιάτε, ποτέ δεν ξέρετε τι μας επιφυλάσσουν στο Τσουφενχάουζεν.
Για να μην το κουράζουμε παραπάνω, να προσθέσω ότι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο κάποιος μπορεί να αποστρέψει το βλέμμα του από μία τέτοια Porsche είναι η τιμή, η οποία ωστόσο είναι χαμηλότερη από μίας Panamera (στην έκδοση GTS, η διαφορά τιμής των δύο μοντέλων στην Ελλάδα είναι 73.600 ευρώ!). Όσον αφορά το βάρος, την αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης, δεν τίθεται θέμα. Το 2019 που παρουσιάστηκε η Taycan ήταν το καλύτερο ηλεκτρικό της αγοράς και τρία χρόνια αργότερα παραμένει στην κορυφή. Με αυτονομία λίγο πάνω από 300 χιλιόμετρα, δεν εντυπωσίαζε τότε, πόσο μάλλον σήμερα. Όμως δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο που ανοίγει διάπλατα τον δρόμο προς την ολική μετάβαση στα ηλεκτρικά. Ένα λαμπρό δείγμα κορυφαίας τεχνολογίας και αυθεντικής φιλοσοφίας Porsche, ένα δημιούργημα χωρίς «ναι μεν, αλλά…». Το πρόβλημα, όταν καλούμαστε να γράψουμε για supercar σαν κι αυτό – διότι περί αυτού πρόκειται – είναι πώς να περιορίσουμε στο ελάχιστο τα κοσμητικά επίθετα και τον υπερθετικό βαθμό.
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή της Porsche Taycan Sport Turismo GTS πατώντας εδώ