Η νέα G82 BMW M4 CSL έχει ξεκινήσει τις παραδόσεις και ένας τυχερός ιδιοκτήτης αποφάσισε να μάθει με πόση ιπποδύναμη είναι προικισμένη η σκληροπυρηνική BMW του.
Ο θόρυβος μοιάζει σα μελωδία στα αφτιά, αλλά το πιο συγκλονιστικό είναι ότι το M4 CSL φαίνεται να έχει σχεδόν 10% περισσότερη ισχύ από τα επίσημα νούμερα.
Το S58 twin-turbo εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 3,0 λίτρων της CSL απέδιδε μια πολύ εντυπωσιακή ισχύ 596 ίππων και 719 Nm ροπής στο δυναμόμετρο. Συγκριτικά, τα επίσημα νούμερα από την BMW δε ξεπερνόυν τους 543 hp ίππους με 649 Nm ροπής.
Γνωρίζαμε ότι το M4 CSL θα ήταν ένας πραγματικός πύραυλος από τη στιγμή που η BMW δημοσίευσε τις λεπτομερείς προδιαγραφές του, με τη ζυγαριά να γράφει μόλις 1.625 κιλά, δηλαδή 45 κιλά ελαφρύτερο από την ήδη ταχύτατη M4 Competition.
Αυτό που κάνει την M4 CSL ακόμα πιο εντυπωσιακή στα χαρτιά είναι ότι όπως ισχυρίζεται η γερμανική εταιρεία, η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από τις 2.750 έως τις 5.950 σ.α.λ. Ωστόσο, το αυτοκίνητο σε αυτό το βίντεο διατηρεί στην πραγματικότητα τη μέγιστη ροπή, η οποία είναι περίπου 69 Nm μεγαλύτερη από όσο θα έπρεπε, σε όλο αυτό το διάστημα. Οι λάτρεις της βελτίωσης θα σας πουν ότι ο χώρος κάτω από τη ζώνη ισχύος είναι πολύ πιο σημαντικός από την ισχύ αιχμής. Φαίνεται ότι το M4 CSL είναι ισχυρό και στις δύο πλευρές.
Σύμφωνα με την BMW, η M4 CSL θα πρέπει να παράγει τη μέγιστη ιπποδύναμη στις 6.250 σ.α.λ. Και πάλι, αυτός ο αριθμός φαίνεται να είναι ακριβής, εκτός από το γεγονός ότι αυτό το αυτοκίνητο αναπτύσσει 53 επιπλέον ίππους σε αυτήν την ταχύτητα. Αυτό είναι μεν ένα εντυπωσιακό κατόρθωμα, αλλά υπάρχουν μερικές επιφυλάξεις.
Πρώτον, οι τιμές της ιπποδύναμης και της ροπής μπορεί να διαφέρουν από δοκιμή σε δοκιμή σε ένα δυναμόμετρο. Δεν γνωρίζουμε ποια δοκιμή ήταν αυτή ή πόσες ολοκληρώθηκαν ούτε γνωρίζουμε ποια ήταν η μέση ισχύς σε όλες τις δοκιμές. Επίσης, τα δυναμόμετρα μπορούν να διαβάζουν ψηλότερα ή χαμηλότερα από όσο θα έπρεπε.
Επιπλέον, δεν γνωρίζουμε ακόμη εάν πρόκειται για ανωμαλία ή τι αριθμούς θα καταφέρει να γράψει η συντριπτική πλειοψηφία των M4 CSL σε ένα δυναμόμετρο. Μόνο περισσότερες δοκιμές μπορούν να επιβεβαιώσουν αυτά τα αποτελέσματα. Προς όλους τους ιδιοκτήτες M4 CSL λοιπον: Πρέπει να το μάθουμε! …για χάρη της επιστήμης!