TOP NEWS

Αποστολή στο Παρίσι: Η Jeep αποκαλύπτει το νέο εξηλεκτρισμένο Avenger

apostoli-sto-parisi-i-jeep-apokalyptei-to-neo-exilektrismeno-avenger-645080

Το Avenger, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα παραγωγής της Jeep, έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2022.

Το μικρό SUV που έχει σχεδιαστεί για την Ευρωπαϊκή αγορά βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της Stellantis, με τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά και αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Εκτός από την έκδοση EV, το Avenger θα διατίθεται και με turbo βενζινοκινητήρα.

Η Jeep είχε ήδη αποκαλύψει τη σχεδίαση του Avenger τον περασμένο μήνα, αλλά τώρα παρουσίασε μια τεράστια συλλογή που δείχνει το μοντέλο από κάθε δυνατή οπτική γωνία, μαζί με εσωτερικές λήψεις και την ανακοίνωση των προδιαγραφών του.

Στο εξωτερικό συναντάμε μία κλασική ατμόσφαιρα Jeep, με τη μεγαλοπρεπή μάσκα, τους διαιρούμενους προβολείς LED, τα μυώδη φτερά, τους τραπεζοειδείς θόλους των τροχών, τα LED γραφικά σχήματος X στα πίσω φώτα, τις πλάκες ολίσθησης σε στυλ αλουμινίου και μια μεγάλη δόση πλαστικής επένδυσης στους προφυλακτήρες και στα πλαϊνά μαρσπιέ. Η Jeep λέει ότι η επένδυση 360 μοιρών και οι προστατευμένοι προβολείς προσφέρουν προστασία από συγκρούσεις με χαμηλή ταχύτητα. Επιπλέον, οι ζάντες αλουμινίου έχουν διάμετρο 18 ιντσών βελτιώνοντας τις αναλογίες, ενώ η οροφή διατίθεται και σε μαύρο χρώμα.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση είναι απλή, με οριζόντιο ταμπλό στο χρώμα του αμαξώματος, ψηφιακό πιλοτήριο και πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους συνολικής χωρητικότητας 34 λίτρων στην μπροστινή σειρά, σε συνδυασμό με πορτμπαγκάζ 380 λίτρων. Η οθόνη αφής 10,25 ιντσών ενσωματώνει το πιο πρόσφατο infotainment Uconnect, το οποίο είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, σε συνδυασμό με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών ή 10,25 ιντσών.

 

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης αυτόματο κλιματισμό, αυτόματους προβολείς, αισθητήρες στάθμευσης 360 μοιρών και κάμερα οπισθοπορείας με «drone view». Όσον αφορά το ADAS, το Avenger είναι ικανό για αυτονομία επιπέδου 2, χάρη σε χαρακτηριστικά όπως το Traffic Jam Assist, το Blind Spot Monitoring, το Adaptive Cruise Control, το Lane Centering και το Active Park Assist.

Το Jeep Avenger βασίζεται στην αρχιτεκτονική eCMP, ακριβώς όπως το Peugeot e-2008, το Opel Moka-e και το Citroen DS3 E-Tense, αν και είναι το πιο συμπαγές του γκρουπ, με μήκος 4.076 μμ. Αυτός ο αριθμός το καθιστά 154 μμ. πιο κοντό από το Renegade.

Το SUV είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα 400 Volt, τοποθετημένο μπροστά, απόδοσης 154 ίππων, με 260 Nm ροπής. Αυτοί οι αριθμοί είναι πανομοιότυποι με πολλά άλλα EV της Stellantis, αλλά η Jeep λέει ότι ο ηλεκτροκινητήρας δεύτερης γενιάς είναι ο πρώτος που λανσάρεται από την Emotors – μια κοινοπραξία από τη Stellantis και τη Nidec Leroy-Somer Holding.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και πίσω καθίσματα και το κεντρικό τούνελ. Χρησιμοποιώντας ένα καλώδιο 100 kW Mode 4 και έναν γρήγορο φορτιστή, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 20-80% σε 24 λεπτά. Όταν συνδέεται σε ένα κανονικό wallbox χρησιμοποιώντας ένα καλώδιο 11 kW Mode 3, η πλήρης φόρτιση διαρκεί 5,5 ώρες.

Παρά τις προηγούμενες φήμες, δεν υπάρχει καμία αναφορά για έκδοση τετρακίνησης, με το Avenger μηδενικών εκπομπών να είναι ένα αποκλειστικά πισωκίνητο μοντέλο προς το παρόν. Η Jeep ανέφερε ότι στην Ιταλία και την Ισπανία, η Avenger 1st Edition θα είναι επίσης διαθέσιμη με βενζινοκινητήρα turbo παράλληλα με τον EV. Αυτός πιθανότατα θα είναι ο Puretech 1,2 λίτρων με εξαρτήματα από την Stellantis.

Το Avenger μπορεί να είναι ένα πολιτισμένο B-SUV, αλλά η Jeep δεν έχει ξεχάσει τις ρίζες της. Έτσι, το μοντέλο προσφέρει την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στην κατηγορία του, αφού στέκεται 200 μμ. πάνω από το έδαφος. Το μοντέλο έρχεται στάνταρ με το Selec-Terrain της Jeep (με λειτουργίες Normal, Eco, Sport, Snow, Mud και Sand) και το Hill Descent Control.

Η παραγωγή του Jeep Avenger θα γίνει στο εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy της Πολωνίας. Το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο για προπαραγγελίες σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές, εν όψει της κυκλοφορίας του στις αρχές του 2023. Η Antonella Bruno, επικεφαλής της Jeep Europe, αναμένει ότι το Avenger θα γίνει το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στο χαρτοφυλάκιο της Jeep έως 2024. Η εταιρεία προτείνει ότι το Avenger είναι το πρώτο από ένα πλήρες «χαρτοφυλάκιο ικανών, πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων» που θα είναι «σωστού μεγέθους για την Ευρώπη».

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο