Ένα αυτοκίνητο από τα παλιά, που δίνει έμφαση στα χαρακτηριστικά που ζητάει ένας πραγματικός οδηγός και όχι στα ηλεκτροκινά gadget. Σε προκαλεί να ξεκινήσεις βόλτες χωρίς προορισμό, μόνο και μόνο για την οδηγική ευχαρίστηση.
Δείτε το νέο μας βίντεο!
Hyundai i20 N: Σα στο σπίτι του στα Μέγαρα
Συμπαγές και μαζεμένο σε διαστάσεις, το i20 ήταν η αποκάλυψη της παρουσίασης γιατί έμοιαζε να «βολεύεται» στην πίστα περισσότερο από τα τρία μοντέλα. Και όχι γιατί τα άλλα δύο υστέρησαν, αλλά διότι ευνοήθηκε από την ευελιξία και το χαμηλότερο βάρος του. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει 204 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα χειροκίνητο, 6τάχυτο κιβώτιο με πολύ καλή αίσθηση και ακόμη καλύτερη κλιμάκωση.
Μέσω του συστήματος «N Grin Control», ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα πέντε διαθέσιμα modes οδήγησης, ενώ κατά τα ειωθότα της Hyundai, το σύστημα ευστάθειας είναι διαχειρίσιμο -και- ανεξάρτητα από τα οδηγικά προγράμματα και μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.
Ό,τι ήταν σχεδιαστικώς δυνατό να γίνει προκειμένου το i20 N να έχει τόση ομοιότητα με το i20, όση ο φάντης με το ρετσινόλαδο, έγινε, εξωτερικά και εσωτερικά. Υπάρχουν, μεταξύ άλλων, «αποκλειστικοί» τροχοί 18 ιντσών, αεροδυναμικά βοηθήματα, μια όμορφη αεροτομή («εμπνευσμένη» σύμφωνα με την Hyundai από το αγωνιστικό αυτοκίνητο), που υπογραμμίζει τις ιδιότητες της έκδοσης χωρίς να προσβάλει την αισθητική στο ελάχιστο, και, αντίστοιχα στο εξωτερικό, διαφορετικά καθίσματα -που αντέταξαν τη στήριξη τους στις πλευρικές επιταχύνσεις της πίστας με απόλυτη επιτυχία-, απολαυστικά ευτραφής στεφάνη τιμονιού, αλουμινένια πεντάλ και φυσικά τα επιπλέον χειριστήρια της έκδοσης.
Το i20 N, υπήρξε ακλόνητο στα κερμπς των στροφών, πειθήνιο και ακριβέστατο στις «κορυφές» τους (ελέω και του -μηχανικού, παρακαλώ- μπλόκε διαφορικού), ανεπηρέαστο από τις βίαιες μεταφορές βάρους, με αποτελεσματικά φρένα παρά τη αδιάκοπη και βάναυση χρήση.