Νωρίτερα σήμερα, η Bugatti αποκάλυψε το πρώτο (από τα συνολικά 10) Centodieci που θα κατασκευάσει. Το εντυπωσιακό της χρώμα, αποτίνει φόρο τιμής στη θρυλική ΕΒ110 των 90’s.
Το χρώμα ονομάζεται ΕΒ110 Blue, και παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο για την γαλλική εταιρεία ακόμη και σήμερα, αλλά την δεκαετία του 1990, ήταν το …χρώμα κατατεθέν της Bugatti. Δεν ήταν απλώς το χρώμα λανσαρίσματος της ΕΒ110. Το εργοστάσιο που κατασκευάζονταν τα μοντέλα, στο Campagalliano, είχα βαφτεί με το ίδιο ακριβώς χρώμα, που έγινε γνωστό ως Fabricca Blue.
Εϊναι λοιπόν, το πλέον κατάλληλο χρώμα για το μοντέρνο μοντέλο, το οποίο βασίζεται στη Chiron. Οι ρόδες, έχουν βαφτεί στο χρώμα EB110 Sport SIlver, για να ταιριάζουν με την EB110 GT του νέου ιδιοκτήτη της.
“Εδώ στην Bugatti, είμαστε περήφανοι που παραδίδουμε την πρώτη μας Centodieci, το πιο πρόσφατο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής για την μάρκα” δήλωσε ο Christophe Piochon, πρόεδρος της Bugatti. “Η Centodieci έχει χτιστεί πάνω στην επιτυχημένη ιστορία του Ettore Bugatti, αναβιώνοντας ταυτόχρονα μνήμες από την πρόσφατη ιστορία της μάρκας”
Το εσωτερικό, αποδίδει και αυτό με τη σειρά του φόρο τιμής το κλασσικό υπεραυτοκίνητο. Τα δερμάτινα καθίσματα έχουν ένα μοτίβο τύπου “σκακιέρα”, αλλά σε μία αρκετά πιο μοντέρνα απεικόνιση σε σχέση με το κλασσικό μοντέλο. Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εξωφρενική, κάτι που καταλαβαίνουμε από το γεγονός ότι μονάχα η επένδυση του εσωτερικού της καμπίνας, χρειάζεται 16 εβδομάδες για να ολοκληρωθεί!
Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, κτηνώδης quad-turbo W16 των 1.578 ίππων, επιτρέποντας στη Centodieci να επιταχύνει από την στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2.4 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 380 χλμ./ώρα.