Fuel Pass: Η δεύτερη τρίμηνη επιδότηση θα αφορά -όπως και η πρώτη- όλα τα είδη καυσίμων (βενζίνη, φυσικό αέριο, υγραέριο, πετρέλαιο), μηδέ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξαιρουμένων
. Oπως εξηγούσαν στελέχη του ΥΠΟΙΚ, η αίτηση που υποβάλλει ο κάθε δικαιούχος επεξεργάζεται με βάση το αν πληροί το εισοδηματικό κριτήριο, έχει το αυτοκίνητο στο όνομά του και έχει μόνο μία αίτηση για επιδότηση καυσίμων (δεν έχει κάνει, δηλαδή, και δεύτερη αίτηση επιδότησης με τα στοιχεία του). Από τα στοιχεία του ΥΠΟΙΚ δεν μπορεί να γίνει διαχωρισμός του καυσίμου κίνησης.
Συνεπώς, και μέσω του Fuel Pass 2 μπορούν να επιδοτηθούν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως έγινε και μέσω της πρώτης επιδότησης καυσίμων που δόθηκε για το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου. Δεδομένου, όμως, ότι ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων είναι εξαιρετικά μικρός στη χώρα μας, η συντριπτική πλειονότητα των ιδιοκτητών Ι.Χ. που θα επιδοτηθούν χρησιμοποιούν θερμικά καύσιμα.
Με αυτή τη λογική, οι ιδιοκτήτες των πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. οχημάτων θα έχουν στην ουσία διπλή επιδότηση καυσίμου, καθώς θα πάρουν τη δεύτερη επιδότηση καυσίμων και παράλληλα θα ευνοούνται και από την επιδότηση του πετρελαίου κίνησης με συνολικά 15 λεπτά στην αντλία (12 λεπτά η επιδότηση συν 3 λεπτά ο ΦΠΑ), που δίνεται κατά βάση για μειώσει το κόστος καυσίμων ειδικά για τους επαγγελματίες, οι οποίοι χρησιμοποιούν κατά βάση πετρελαιοκίνητα οχήματα και φορτηγά.