Τι γίνεται όταν τοποθετηθούν λάστιχα από τα μονοθέσια της F1 σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο; Αποκτά εξωφρενική πρόσφυση ή είναι αδύνατον να μείνουν στην ιδανική τους θερμοκρασία;
Το πρώτο πρόβλημα εμφανίστηκε πριν καν τοποθετηθούν τα λάστιχα στο αυτοκίνητο. Οι τροχοί της F1 χρησιμοποιούν ένα κεντρικό μπουλόνι για την εύκολη αλλαγή τους, ενώ τα συμβατικά αυτοκίνητα συνήθως έχουν 4 ή 5 μπουλόνια για να κρατούν τον τροχό. Έτσι, ο παραπάνω ιδιοκτήτης αναγκάστηκε να κατασκευάσει κάποιους ειδικούς αντάπτορες για να λύσει το ζήτημα που προέκυψε.
Στα μονοθέσια της Φόρμουλα Ένα, τα πολύ μαλακά λάστιχα βελτιώνουν δραστικά τις δυνατότητες φρεναρίσματος. Όμως, με τόσο διαφορετικά επίπεδα downforce, θα δούμε μεγάλες διαφορές.
Όλοι γνωρίζουμε πως τα λάστιχα στα συμβατικά αυτοκίνητα δεν είναι φτιαγμένα αποκλειστικά για να «γράφουν» χρόνους στις πίστες. Έτσι, μετά τις δοκιμές στην τοπική πίστα, σειρά είχε η οδήγηση σε δημόσιους δρόμους, ξεκινώντας με μια βόλτα στα μαγαζιά.