Μία πληθώρα από τεχνικές πληροφορίες σχετικά με τη νέα γενιά της BMW M2 διέρρευσαν στο διαδίκτυο, μερικές μέρες πριν από την επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου.
Οι πληροφορίες αποκαλύφθηκαν σε ένα φόρουμ αφιερωμένο στις BMW. Εκεί, μάθαμε πως η νέα M2 θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα S58T της BMW M. Ο συγκεκριμένος, τρίλιτρος twin-turbo εξακύλινδρος, χρησιμοποιήθηκε από την πρώτη γενιά των X3 και X4 M Competition, πριν τοποθετηθεί και στις νέες M3 και M4 Competition.
Το “Τ” στο τέλος της κωδικής ονομασίας του κινητήρα, σημαίνει ότι πρόκειται για την “Top” εκδοχή του κινητήρα, κάτι που ακούγεται λογικό, καθώς τοποθετείται στις κορυφαίες εκδόσεις των M3, M4, X3 και Χ4, όπου και αποδίδει 503 ίππους. Με την παρουσία του “Τ” στον τίτλο λοιπόν, είναι πολύ πιθανό ότι η νέα M2 θα διατίθεται αποκλειστικά στο πακέτο Competition, χωρίς κάποια «εισαγωγική» έκδοση.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από το φόρουμ, ο S58T θα αποδίδει 453 ίππους στη νέα BMW M2. Δηλαδή, μόλις 20 ίππους λιγότερο από τα τρέχοντα Μ3 και Μ4 στην εισαγωγική του έκδοση, αλλά και σχεδόν 10 ίππους παραπάνω από τους 444 ίππους του προηγούμενου BMW M2 CS.
Παραδόξως, δεν γνωρίζουμε ποιό κιβώτιο ταχυτήτων θα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του νέου BMW M2. Παλαιότερες αναφορές, θέλουν δύο διαθέσιμες επιλογές: ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και ένα αυτόματο κιβώτιο με 8 ταχύτητες, για να μεταφέρουν τη δύναμη στους πίσω τροχούς.
Ένα πρόσφατο teaser της BMW μας έδωσε μία πολύ καλή εικόνα για το τι να περιμένουμε από την εμφάνιση του αυτοκινήτου: θα είναι πολύ πιο επιθετικό και επιβλητικό από την απλή Σειρά 2. Την ίδια στιγμή, θα είναι διαθέσιμο με ένα σύνολο από αξεσουάρ της M Performance, όπως ένα μεγάλο φτερό για το πίσω μέρος, αλλά και τετραπλές εξατμίσεις στο κέντρο του προφυλακτήρα.
Η επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου θα γίνει στις 11 Οκτωβρίου.