MOTORSPORT

Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ “Ανθή Χατζηνικολάου”

cheimerino-rally-filpa-anthi-chatzinikolaou-647898

Πριν λίγες ώρες έπεσε η καρώ σημαία του τερματισμού στο Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ “Ανθή Χατζηνικολάου” που διοργάνωσε η ΦΙΛΠΑ και προσμετρά και στο Πρωτάθλημα ΕΟΦΙΛΠΑ 2022.

Η άκρως πετυχημένη εκδήλωση Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ “Ανθή Χατζηνικολάου”, που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου 19/11 και ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής 20/11 χαρακτηρίστηκε από, τις πολυάριθμες συμμετοχές που έφτασαν τις 64 (εξήντα τέσσερις), μα και την έντονη συγκινησιακή φόρτιση λόγω της πρόσφατης απώλειας της Ανθής Χατζηνικολάου, επί σειρά ετών διακεκριμένης οδηγού και συνοδηγού σε αγώνες regularity και όχι μόνον, υπεύθυνης Δημοσίων Σχέσεων, ταμία και αριστίνδην μέλους του παρόντος Διοικητικού Συμβουλίου της ΦΙΛΠΑ, προς τιμήν της οποίας άλλωστε η φετινή διοργάνωση πήρε το όνομα της.

Το πρωί του Σαββάτου πρώτη μέρα του αγώνα, τα πληρώματα που συμμετείχαν στις δύο κατηγορίες Classic Regularity (τριάντα), Touring (τριάντα τέσσερα), πήραν εκκίνηση από το Λουτράκι και ρίχτηκαν στη «μάχη» διασχίζοντας περιοχές που ορίζονται από την μοναδική ομορφιά της Αρκαδικής γής: Όσιος Πατάπιος, Βραχάτι, Νεμέα, Στυμφαλία, Μεσινό, Λυκούρια, Κοντοβάζαινα, Δήμητρα, Τρόπαια, Λαγκάδια για να τερματίσουν στη Βυτίνα που αποτέλεσε το κέντρο του αγώνα.

Οι διακρίσεις στο Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ “Ανθή Χατζηνικολάου”

Πανάξιοι νικητές στη κατηγορία Classic Regularity οι Διαμαντόπουλος-Πίπερος με VW Golf Gti 16V του 1988

Τη Κυριακή τα πληρώματα εκκίνησαν από τη Βυτίνα και κινήθηκαν προς, Αλωνίσταινα, Χρυσοβίτσι, Λιμποβίσι, Ελάτη, Πυργάκι, Μαγούλιανα, Βαλτεσινίκο για να τερματίσουν το απόγευμα και πάλι στη Βυτίνα. Τις δύο ημέρες του αγώνα τα πληρώματα ανά κατηγορία διένυσαν συνολικά, η μεν Classic Regularity 375 χλμ., η δε Touring 303χλμ.

Δεύτεροι γενικής στη κατηγορία Classic Regularity oι Andonov-Andonova με VOLVO 144 του 1970

Υπενθυμίζουμε στο σημείο αυτό πως, η κατηγορία Classic Regularity είχε ΜΩΤ έως 50 χλμ./ώρα, ενώ η περισσότερο περιηγητικού χαρακτήρα Touring είχε χαμηλότερες ΜΩΤ και λιγότερες ειδικές διαδρομές, ενώ και στις δύο κατηγορίες, υπήρχε δορυφορική χρονομέτρηση της εταιρείας Αnube Sport.

Νικητές στη κατηγορία Touring οι Φίλης-Ξηρός με την πανέμορφη Jaguar E-TYPE Series 1 του 1964

Τελικώς στη ράμπα του τερματισμού στη κατηγορία Classic Regularity ανέβηκαν πρώτοι οι Διαμαντόπουλος-Πίπερος (VW Golf Gti 16V 1988), δεύτεροι οι Andonov-Andonova (VOLVO 144 1970) και τρίτοι οι Κατσαούνης-Μανσόλας (VW Golf 1979).

Η εκλιπούσα Ανθή Χατζηνικολάου στην 2η Ανάβαση Πάρνηθας του 2018 στρίβει με το γνώριμο απαράμμιλο στύλ την αγαπημένη της Alfa Romeo Junior…

Aντίστοιχα στη κατηγορία Touring πρώτοι τερμάτισαν οι Φίλης-Ξηρός (Jaguar E-TYPE Series 1 1964), δεύτεροι οι Καούτσκης-Σούραλη (BMW 318i 1991) και τρίτοι οι Μαζαράκης-Μαζαράκη (VW Karman Ghia 1956).

Kαι του χρόνου!

Αλέξανδρος Ι. Βενιός

Φωτογραφίες Τάσος Αρωνίτης, ΦΙΛΠΑ

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο