Χάρη στην επικράτηση στις 8 ώρες του Μπαχρέιν, η Ferrari εξασφαλίζει τον έκτο παγκόσμιο τίτλο της τα δέκα τελευταία χρόνια, με οδηγούς τους Alessandro Pierguidi και James Calado, και αγωνιστικό την 488 GTE EVO.
του Σπύρου Πέττα
Οι μονομαχίες που διεξάγονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής (FIA WEC) μεταξύ πολύ μεγάλων κατασκευαστών είναι ομηρικές, και από αυτόν τον κανόνα δεν θα μπορούσε να ξεφύγει ο τελευταίος αποφασιστικός γύρος του θεσμού, οι οκτώ ώρες του Μπαχρέιν.
Η νίκη και ο τίτλος στην κατηγορία LM GTE PRO με τον οριακό ανταγωνισμό μεταξύ Ferrari, Porsche και Aston Martin, κρίθηκε δέκα λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Συγκεκριμένα, ο Ιταλός Alessandro Pierguidi ακούμπησε στο τιμόνι της Ferrari 488 GTE EVO, με την Porsche 911 του Δανού Christensen. Ο Ιταλός έκοψε προκειμένου να αφήσει τον Δανό με την 911 με τον κινητήρα κεντρικά τοποθετημένο, να περάσει μπροστά, αλλά ο Christensen μπήκε στα πιτς για έναν σύντομο ανεφοδιασμό (που στην αγωνιστική αργκό καλείται “splash and dash”). Κατόπιν, ένα γύρο αργότερα, ο Pierguidi μπήκε στα πιτς κι αυτός προκειμένου να ανεφοδιαστεί και βγήκε στην πίστα ακριβώς μπροστά από την επερχόμενη 911. Διατήρησε την ψυχραιμία του και το προβάδισμα μέχρι το τέλος της καυτής μεταφορικά και κυριολεκτικά δοκιμασίας για να δώσει έναν ακόμη παγκόσμιο τίτλο στη Ferrari, και τον δεύτερο μετά εκείνον του 2017 για τον ίδιο και τον Βρετανό ομόσταβλό του, James Calado, και τότε με θρίαμβο στο Μπαχρέιν. H εργοστασιακή Porsche αποφάσισε να αποσύρει την ένστασή της κατά του αποτελέσματος εξαιτίας του προαναφερθέντος συμβάντος και έτσι οι δάφνες πήγαν και επισήμως στην 488 GTE EVO της οποίας το θρίαμβο στην LM GTE PRO ολοκλήρωσε η τρίτη θέση των Miguel Molina και Daniel Serra.
Την εν λόγω 488 (που το 2021 νίκησε και τις 8 ώρες του Πορτιμάο και τις 24 ώρες του Λε Μαν) προετοιμάζει ο οίκος Michelotto με έδρα την Πάντοβα, την τρέχει η πολυνίκης ομάδα AF Corse του Amato Ferrari, ενώ επικεφαλής του τομέα Competizioni GT της Ferrari είναι ο Antonello Colleta, που μάλλον θα ηγηθεί και της προσπάθειας της Scuderia να νικήσει στη γενική στις 24 ώρες του Λε Μαν το 2023 με ένα Hypercar.
Στην κατηγορία των ερασιτεχνών LM GTE AM, νικητές και πρωταθλητές ήταν οι Francois Perrodo, Nicklas Nielsen και ο νεαρός Alessio Rovera, που έδωσαν στην ομάδα AF Corse και το FIA Endurance Trophy.