Δείτε την απάντηση του εκπροσώπου της Εθνικής Δημιουργίας:
Οι θέσεις του συνασπισμού της ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ο οποίος δημιουργήθηκε από την σύμπραξη της ΝΕΑΣ ΔΕΞΙΑΣ του Φαήλου Κρανιδιώτη και της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΞΑΝΑ του Θάνου Τζήμερου, έχει φιλελεύθερο λαό πατριωτικό προσανατολισμό.
Στο πλαίσιο των προτάσεων της περιλαμβάνεται και η αυτοκίνηση ως ένα κοινωνικό και αναγκαίο αγαθό.
-Σχετικά με την ηλεκτροκίνηση θεωρούμε ότι οι αποφάσεις της κυβέρνησης ήταν βεβιασμένες και πρόχειρες. Άρχισαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών και μάλιστα με επιδότηση χωρίς να υπάρχει επαρκές δίκτυο φορτιστών (δημοσίων και ιδιωτικών).
Δεν έχει σχεδιαστεί σοβαρά η διαχείρηση φορτιστών σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, για παράδειγμα του δήμου της Αθήνας, όπου οι πολυκατοικίες δεν έχουν πάρκινγκ …
Επίσης με την ενεργειακή κρίση που προέκυψε τα τελευταία χρόνια, βλέπουμε χώρες πρωτοπόρες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αλλάζουν πολιτική.
Σχεδιασμός λοιπόν πριν από την επιδότηση αγοράς, ώστε να εξασφαλίζεται η αδιάλειπτη χρήση.
-η τιμολογιακή πολιτική και η υψηλή φορολογία και η συνεχείς αλλαγές στο φορολογικό σύστημα, έχουν σαν αποτέλεσμα τον υψηλό μέσο όρο ηλικίας των οχημάτων που κυκλοφορούν στην χώρα. Η μείωση των τροχαίων και η ρύπανση θα μειωθεί με την αντικατάσταση του στόλου, αλλά χρειάζονται κίνητρα και οικονομική ευμάρεια του γενικού πληθυσμού. Μην ξεχνάτε ότι βρισκόμαστε σε συνεχή οικονομική κρίση, 15 χρόνια.
– η τιμολογιακή πολιτική για τις φορτίσεις των ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και οι φόροι στην αγορά των ηλεκτρικών απευθύνονται σε μικρό κοινό, κυρίως εταιρικών χρηστών και όχι ιδιωτών βασικά λόγω της υψηλής τιμής κτήσης των οχημάτων. Οι παροχές (φοροελαφρύνσεις – επιδοτήσεις) που έχει θεσπίσει η κυβέρνηση μας βρίσκει σύμφωνους.
– Για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων θεωρούμε ότι η συνεχής εκπαίδευση από μικρή ηλικία και η ουσιαστική αστυνόμευση, οχι η εισπρακτική, θα φέρει μεγάλη βελτίωση σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό του στόλου.
– η φορολογία των συμβατικών οχημάτων πρέπει να συνδεθεί με τους ρύπους που εκπέμπουν και πιθανά να απαγορευτεί η είσοδος των ρυπογόνων στον δακτύλιο. Αυτό έχει εφαρμοστεί σε πολλές πόλεις της Ευρώπης, αλλά έχουν πλήρες δίκτυο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, πάρκινγκ στα όρια του δακτυλίου, ποδηλατοδρόμους κλπ.
Φανταστείτε στον μικρό δακτύλιο να κυκλοφορούσαν μόνο ηλεκτρικά οχήματα, ποδήλατα και μοτοσικλέτες … αλλά τα ΜΜΜ να είχαν πυκνά δρομολόγια και με ακρίβεια λεπτού.
– σχετικά με τις τιμές των διοδίων και την διαχείρηση των αυτοκινητοδρόμων απο τις εταιρείες, θα πρέπει να υπάρξει αυστηρότερο πλαίσιο ελέγχου και επιτήρησης τους. Θυμόμαστε όλοι τον χαμό που έγινε στην Αττική οδό όταν χιόνισε πριν απο ένα χρόνο.
– ειναι σημαντικό επίσης εφόσον το κράτος έχει εκδόσει άδειες ταξί και όλοι ξέρουμε οτι υπαρχει αγορά αδειών χρήσης ταξί, εκτός συστήματος, να μπουν στην κανονική οικονομία, έτσι θα ανοίξει ο δρόμος για την περαιτέρω οργάνωση της συγκεκριμένης αγοράς.