Μετά από πέντε δεκαετίες, το VW Golf έχει γίνει το δεύτερο πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στον πλανήτη. Και ξέρεις κάτι; Όχι άδικα.
To προσθιοκίνητο Golf GTI Clubsport με απόδοση 300 PS εκφράζει μια από τις τελευταίες στιγμές του παραδοσιακού FWD hot hatch, όπως ξεκίνησε πριν μισό αιώνα. To «απλό» το παίρνεις από €23.950.
Η πρώτη μου επαφή με το GTi ήταν κάπου στα ’80s, με ένα πράσινο μεταλλικό. Ήταν μία γρήγορη βόλτα, από τη Λ. Μεσογείων μέχρι το «Σταυρό». Και τούμπαλιν. Ήταν αρκετή για να πάρω το βάπτισμα του πυρός για τον ιδρυτή των hot hatch. Ήταν το πρώτο GTi. Αγάπη μόνο.
Προσθιοκίνητο, υδρόψυκτο, ευέλικτο και με περισσότερο γκάζι απ’ όσο είχε φανταστεί ο οδηγός της διπλανής πόρτας. Θεωρητικά το πρώτο Golf ήταν η διάδοχη κατάσταση στη «μετά-Σκαραβαίο» εποχή. Εντάξει, στην πράξη καμία σχέση. Άλλος κόσμος.
Ανεβοκατέβηκα τη Μεσογείων σαν εθισμένος για τη δόση του. Αρχές των ’80s δεν υπήρχε τέτοιο πράμα. Το εξαιρετικό Peugeot 205 GTi ήρθε λίγο αργότερα. Για την ώρα, όμως, το πρώτο Golf GTi ήταν το μικρό, γρήγορο, άμεσο, εύκολο και σχετικά προσιτό αυτοκίνητο. Η VW μόλις είχε ανακαλύψει φλέβα χρυσού και το GTi ήταν κάτι σα μετεφηβική ονείρωξη.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Η ηλεκτρική Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από την υβριδική έκδοση
Cadillac Sollei και ο ρεβιζιονισμός της «americana» αισθητικής
Στον «Σείριο» φέτος η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024!