Η Toyota δημιούργησε 2 ειδικές εκδόσεις του GR Yaris, αφιερωμένες σε Ogier και Rovanperä, με την τελευταία να δοκιμάζεται από το Quattroruote.
του Alessio Frassinetti, απόδοση: Autotypos Team
Τι επίδραση μπορεί να έχει ένας οδηγός του WRC στην αίσθηση ενός αυτοκινήτου; Αυτό το απλό ερώτημα θέλει να απαντήσει το έργο που δημιούργησε η Toyota: 2 ειδικές εκδόσεις του GR Yaris αφιερωμένες στους πιλότους Sébastien Ogier και Kalle Rovanperä, με την τελευταία να είναι πρωταγωνιστής αυτού του σύντομου βίντεο πρώτης επαφής.
Περί ορέξεως…
Ο Ogier και ο Rovanperä, δύο φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές Ράλι στις τελευταίες τέσσερις εκδόσεις του WRC, συνεργάστηκαν με το τμήμα Toyota Gazoo Racing για να δώσουν μια καλά καθορισμένη «ψυχή» στις ειδικές εκδόσεις που τους αφιερώθηκαν. Με την πρώτη ματιά είναι αναγνωρίσιμα χάρη σε δύο συγκεκριμένα livery.
Το χρώμα του αμαξώματος αλλάζει: η Ogier Edition είναι πιο διακριτική και διαθέτει, μεταξύ άλλων αδημοσίευτων λεπτομερειών, το γκρι ματ χρώμα, τις μπλε δαγκάνες φρένων και το πίσω σπόιλερ Cfp. Η έκδοση Rovanperä, από την άλλη, αναγνωρίζεται χάρη στον τρίχρωμο συνδυασμό που θυμίζει το μοτίβο καμουφλάζ. Επιπλέον, η πίσω αεροτομή, επίσης της Cfp, είναι ρυθμιζόμενη.
Οι λειτουργίες του GR-Four
Στη συνέχεια, τα δύο ξεχωριστά Toyota GR Yaris διακρίνονται από τα συγκεκριμένα προγράμματα τετρακίνησης, τα οποία είναι εμπνευσμένα από τον τρόπο οδήγησης των δύο οδηγών. Ενεργώντας στον επιλογέα, μάλιστα, μπορείτε να επιλέξετε δύο τρόπους οδήγησης που βρίσκουμε αντί για τα κλασικά Gravel and Track. Αυτά αντικαθίστανται από τις λειτουργίες Morizo και Seb στην έκδοση Ogier. Το πρώτο αναπτύχθηκε από τον Akio Toyoda (που ονομάζεται Morizo, το γνωστό ψευδώνυμο που χρησιμοποιεί ο επικεφαλής της Toyota στους αγώνες αυτοκινήτων) και έχει σχεδιαστεί για να ευνοεί μια ρευστή και ακριβή οδήγηση. Το δεύτερο ευνοεί την υπερστροφή του αυτοκινήτου στις στροφές μέσω της χρήσης διαφορικών, ειδικά του πίσω.
Η έκδοση Rovanperä, από την άλλη πλευρά, βλέπει την εμφάνιση του τρόπου λειτουργίας Donut, για τέλειες… σβούρες, και την Kalle (κάτι σα Drift… Plus). To πίσω διαφορικό έχει επίσης αντικατασταθεί και είναι σχεδιασμένο για να αντέχει σε έντονη χρήση. Για να ενθαρρύνουν πιο σπορ συμπεριφορά, οι τεχνικοί της Toyota Gazoo Racing εργάστηκαν επίσης για τη βαθμονόμηση της ανάρτησης, κάνοντας το μπροστινό μέρος πιο σκληρό.
Από 75.000 ευρώ, ήδη εξαντλημένο
Τα πολύ λίγα δείγματα που διατίθενται παγκοσμίως κάνουν αυτές τις ειδικές εκδόσεις ακόμα πιο αποκλειστικές, ενώ η τιμή είναι απαιτητική από μόνη της: 75.000 ευρώ. Περιττό να βιαστείτε, ωστόσο, αφού όλα τα διαθέσιμα δείγματα έχουν ήδη εκχωρηθεί σε ισάριθμους πελάτες.
Όλες οι ειδήσεις
H Ηarley-Davidson υποχωρεί στις αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ πιέσεις με δήλωση μετάνοιας
Η Pagani επιστρέφει στην Ιστορική Μέρα Minardi με 4 σαγηνευτικά hypercars
Βίντεο: 5χρονός πιτσιρικάς οδηγά Lamborghini Revuelto στα 312 χλμ./ώρα!