Έχουν περάσει σχεδόν είκοσι χρόνια από τότε που σταμάτησε η παραγωγή του τελευταίου Τoyota MR2. Όμως ίσως αυτό που βλέπετε, το GR Yaris M Concept, να είναι ένας «πάγκος δοκιμών» για την επιστροφή του αγαπημένου roadster
Όσοι αγάπησαν τα διθέσια ανοιχτά αυτοκίνητα, μάλλον θα θυμούνται εκείνο το πρώτης γενιάς MR2. Μοτέρ στο κέντρο, ένα προσιτό, διασκεδαστικό στην οδήγηση, διθέσιο μικρό αυτοκίνητο είχε πολύ νόημα
Ουσιαστικά ήταν αντίπαλος του Honda CR-X και από ‘κει και πέρα κάτι αδιάφορα αμερικανικά όπως το Pontiac Fiero. Το MR2 ήταν σπορ αυτοκίνητο από «λευκό χαρτί», ο αμερικανικός ανταγωνισμός παρωδία με σπορ επικάλυμμα.
Ο κωδικός του προήλθε από τη συντόμευση του ‘’Mid-engine / Rear wheel drive / 2 seater’’, κοντολογίς ‘’ΜR2’’, ενώ ειδικά για τη γαλλική αγορά αρκέστηκε στο ‘’MR’’. Γιατί; Διότι μαζί με το ‘’2’’ στο τέλος θα παρέπεμπε ακουστικά στο γνωστό και αποκρουστικό ‘’merde’’…
Η roadster καριέρα του προχώρησε και συνολικά παράχθηκαν τρεις γενιές με την τελευταία -και πιο διαδεδομένη στην ελληνική αγορά, αυτήν με τον κωδικό W30 να ανταγωνίζεται τα αντίστοιχης γενιάς Mazda MX-5.
Σαφώς πιο τεχνικό το κεντρομήχανο, με περισσότερες δυνατότητες από άποψη κινητήρα αλλά το ‘’Miata’’ κέρδισε εμπορικά περισσότερους αποδέκτες…
…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Πήγαμε σε χιονοδρομικό με ηλεκτρικό αυτοκίνητο… και δεν μείναμε!
Η ιστορία του WD-40, του χημικού που έχει «μυστική συνταγή» σαν την Coca-Cola