Το Subaru WRX STi επιστρέφει. Ναι, μόνο με κιβώτιο CVT. Και μόνο για Ιαπωνία. Και μόνο σε 500 αντίτυπα. Λόγος και αντίλογος για ένα αυτοκίνητο που αγαπάμε
Να τα λέμε τα πράγματα ως έχουν: κάποια CVT (κατά κόσμον, Κιβώτια Συνεχούς Μεταβαλλόμενης Μετάδοσης) δεν είναι σαν εκείνα τα βαρετά, αργά και τελείως ξενερωτικά CVT που ξέραμε κάποτε
Ξέρεις, εκείνα που όταν πατούσες βαθιά το γκάζι, θύμιζαν κάτι από τρόλει.
Χωρίς ανεβάσματα, χωρίς κατεβάσματα, μόνο ένας περίεργος συριγμός που σε έκανε να νιώθεις πως βρίσκεσαι σε κάτι διεκπεραιωτικό.
Eντάξει, και τα περισσότερα ηλεκτρικά μίας σχέσης κάπως έτσι είναι σήμερα.
Πλέον, λοιπόν, κάποια CVT δεν είναι έτσι πολύ απλά διότι μερικές εταιρείες (η Honda είναι ένα τέτοιο παράδειγμα με το υβριδικό Civic) επένδυσαν στο να τα εξελίξουν περισσότερο μετριάζοντας την αδιάφορη διάδραση με τον οδηγό…
…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Suzuki: Επιστροφή του GSXR; Η Suzuki αφήνει τη φαντασία να οργιάζει
Τι κάνει το “Β” στον επιλογέα ταχυτήτων; Πότε το χρησιμοποιούμε;
Συγχώνευση υπό όρους: Πανάκριβη απαίτηση της Honda απέναντι στην Nissan