Την ευκαιρία να «χορέψει» στην πίστα με το Ioniq 5 N είχε ο Keiichi Tsuchiya, με το EV της Hyundai τελικά να τον κερδίζει.
Λίγα πράγματα χρειάζεται να γράψει κάποιος για τον μοναδικό Keiichi Tsuchiya, έναν άνθρωπο που για πολλούς είναι ο «πατέρας» του drift, και του οποίου τα κατορθώματα τον έχουν καταστήσει σαν πραγματικό «θεό» τόσο στην χώρα του, την Ιαπωνία, αλλά και σε όλον τον κόσμο. Ο Tsuchiya ή «Dori Dori», όπως συχνά τον αποκαλούν, είναι ο πραγματικός DK (Drift King) και όχι αυτός από το Fast & Furious…
Θέλοντας να κατακτήσουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά του DK, λοιπόν, -κάτι για το οποίο οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες θα… σκότωναν- η Hyundai κάλεσε τον Tsuchiya να οδηγήσει το πρώτο τους αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, το Ioniq 5 N. O Ιάπωνας θρύλος είχε την ευκαιρία να driftάρει με το σπορ EV σε πίστα στο Σίντεϊ της Αυστραλίας, με το αυτοκίνητο να καταφέρνει να τον εντυπωσιάσει με τις δυνατότητές του.
Προερχόμενος από την χώρα του ανατέλλοντος ήλιου, είναι λογικό άνθρωποι σαν τον Keiichi Tsuchiya να κοιτούν τα κορεάτικα αυτοκίνητα λίγο υποτιμητικά. Ο Drift King παραδέχτηκε πως οι προσδοκίες του ήταν χαμηλές, λέγοντας πως «δεν υπάρχουν ακόμη πολλά σπορ αυτοκίνητα από την Κορέα» στην Ιαπωνία. Ο Tsuchiya ανέφερε, επίσης, πως αυτή ήταν η πρώτη φορά που έκανε drift με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, εκφράζοντας και τις ανησυχίες του σχετικά με το αυξημένο τους βάρος. Ωστόσο, τα πράγματα που είχε να πει για το Hyundai Ioniq 5 N ήταν τελείως διαφορετικά μετά την δοκιμή.
«Το πιο εκπληκτικό στοιχείο ήταν η ευελιξία του, η οποία είναι αδιανόητη για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 2.200 κιλά. Καθώς οδηγούσα, νόμιζα ότι θα ζύγιζε περίπου 1.800 έως 1.900 κιλά, αλλά όταν επέστρεψα στα pits, εξεπλάγην όταν έμαθα ότι στην πραγματικότητα ζύγιζε 2.200».
Όπως θα δείτε και στο βίντεο, ο Tsuchiya δεν άργησε να «αποκωδικοποιήσει» το σπορ EV της Hyundai, πηγαίνοντάς το «με το πλάι» στο μεγαλύτερο μέρος της αυστραλέζικης πίστας. Όταν τελικά βγαίνει από το αυτοκίνητο, ο DK δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό του, ωστόσο, το ίδιο πρόβλημα έχουν και οι άνθρωποι της Hyundai. «Ήταν τόσο διασκεδαστικό που το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κινείται αρκετά καλά», είπε. «Καθώς οδηγούσα, σκέφτηκα: “Ω, φτιάχνουν παιχνιδιάρικα αυτοκίνητα.” Αυτή είναι η ανανεωμένη εντύπωσή μου για τη Hyundai Motors».
Το νέο Hyundai Ioniq 5 N τροφοδοτείται από 2 ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 641 ίππων, κάτι που του επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι πως, όπως αποδεικνύεται, μπορεί να χαρίσει άπλετο χαμόγελο σε όποιον το οδηγεί. Με το Ioniq 5 N, η Hyundai κατάφερε να εντυπωσιάσει, ίσως έναν από τους πιο σκληρούς, αλλά σίγουρα έναν από τους πιο αξιοσέβαστους κριτές.