Οδηγώντας το συλλεκτικό Honda Type R (FN2) με το Νο 1000 στην κονσόλα. Μερικά χρόνια μετά, μάλλον πρόκειται για αξία ανεκτίμητη.
Ο τίτλος θα μπορούσε επίσης να αναρωτάται «γιατί το FN2 δεν εκτιμήθηκε όσο του άξιζε». Κι αυτό γιατί όταν παρουσιάστηκε το Honda Type R (FN2), δηλαδή η 2η γενιά του hot hatch της εταιρείας, η αρχική υποδοχή ήταν ανάμεικτη. Στην πορεία όμως ήρθε και η δικαίωση. Ειδικά σε αυτήν την έκδοση με το μπλοκέ διαφορικό.
Είμαι της γνώμης ότι το Type R (FN2) γεννήθηκε στη σκιά του EP3, του προκατόχου του. Το EP3 είχε φέρει κάτι εστιασμένο ως χαρακτήρα, ψαγμένο αναρτησιακά με πολλαπλούς συνδέσμους στην πίσω ανάρτηση και ιδιαίτερο σχεδιαστικά…
…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Σίγουρα προφέρεις σωστά τα ονόματα των αυτοκινητοβιομηχανιών;
Δοκιμή Ducati Multistrada V4S Grand Tour: Όταν το Touring μοιάζει παιχνιδάκι