STYLE

Τo «αφεντικό»: Είναι αυτό το τελευταίο GT3 όπως το ξέρουμε;

to-afentiko-einai-afto-to-teleftaio-gt3-opos-to-xeroume-749833

Το GT3, η πιο «αναλογική» εκδοχή της Porsche 911, μόλις απέκτησε , αν θέλετε, και πίσω κάθισμα καθώς εξήλθε από το «νυστέρι» του facelift

Τι έχει αλλάξει και γιατί πιθανότατα παραμένει αυτοκίνητο-μύθος. Έστω κι αν δεν κερδίζει κάτι σε ισχύ ενώ έχει λιγότερη ροπή. Ανταπόκριση από «Βρυξέλλες». Μαζί με μία εξωφρενική τιμή για Ελλάδα.

Τι μπορείς να βελτιώσεις σε ένα GT3; Πρακτικά λίγα πράγματα. Θεωρητικά, περισσότερα. Οι έχοντες συνήθως θα υποστηρίξουν το εκάστοτε καινούργιο. Πάντως, από μηχανολογική άποψη, όταν μιλάμε για ένα ατμοσφαιρικό σύνολο χωρίς όποια υβριδική υποβοήθηση και ένα σασί (βλ.992) που ήδη βασίζονται επ’ αυτού ένα σωρό εκδόσεις της 911, τα περιθώρια σχεδόν εξαντλούνται. Προφανώς μιλάμε για «μαμά». 

Ωστόσο, το μάρκετινγκ έχει τις δικές του υπαρξιακές ανάγκες και μόλις παρουσίασε το GT3 με τον κωδικό 992.2 που υπόσχεται ένα αααααακόμα (με σκόπιμα πολλά «α») καλύτερο σενάριο οδήγησης.

Εξωτερικά οι αισθητικές διαφορές είναι αντιληπτές κυρίως στους πιστούς που παρακολουθούν τις εκάστοτε μετανσαρκώσεις του κινούμενου μύθου.

Κάτω από την επιφάνεια, ωστόσο καραδοκεί η όλο και πιο αυστηρή νομοθεσία που πλέον μας έχει κατσικωθεί για τα καλά και ανάγκασε την εταιρεία να τοποθετήσει δύο επιπλέον καταλύτες. Πλέον ο συνολικός τους αριθμός φτάνει, παρακαλώ, τους τέσσερις. Wow, που θα ΄λεγε και μια ψυχή…

…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers

Όλες οι ειδήσεις

Ποιο είναι το πρόστιμο των 10.000 ευρώ που μπορεί να φτάσει και τα 30Κ!

Τι φταίει και δεν δουλεύουν οι υαλοκαθαριστήρες σας;

Τα οκτώ σημάδια που σας δείχνουν ότι πρέπει να αλλάξετε αμορτισέρ

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο