Η Recaro, η γερμανική μάρκα της οποίας το όνομα είναι συνδεδεμένο με τα καθίσματα αυτοκινήτου, κηρύσσει πτώχευση.
Η γερμανική Recaro έγινε γνωστή για τα σπορ καθίσματα αυτοκινήτων της, αλλά και αυτά που βρίσκονται στους πάγκους των γηπέδων πολλών ποδοσφαιρικών ομάδων. Μπορεί η εταιρεία να κατάφερε να συνδέσει το όνομά της με την εν λόγω αγορά, ωστόσο, φαίνεται πως η πορεία της έχει μπει στην τελική ευθεία. Η Recaro υπέβαλε αίτηση πτώχευσης στο περιφερειακό δικαστήριο του Esslingen.
Η αρχή του τέλους
Η απόφαση της διοίκησης αιφνιδίασε τους 215 εργαζόμενους και τους εκπροσώπους του σωματείου IG Metal, μετά τις πολλές θυσίες που έγιναν τα τελευταία χρόνια. Εδώ και αρκετό καιρό, μάλιστα, οι εργαζόμενοι παραιτούνται για να μην θέσουν σε κίνδυνο τον προϋπολογισμό: «Είμαστε απογοητευμένοι», δήλωσε ο πρόεδρος του συμβουλίου εργαζομένων Frank Bokowits. «Οι συνάδελφοί μας έχουν κάνει μεγάλες θυσίες για να στηρίξουν την εταιρεία». Από την πλευρά τους, οι συνδικαλιστές ζήτησαν από τη δικαστική αρχή «διαφανή διάλογο» και να εξεταστούν όλες οι «επιλογές για τη διαφύλαξη των θέσεων εργασίας και την εξεύρεση βιώσιμης λύσης» σε μια πολύ περίπλοκη κρίση. Τον τελευταίο καιρό, η Recaro είχε επίσης διαφοροποιήσει την παραγωγή, π.χ. , η παραγωγή εξοπλισμού για τη μεταφορά παιδιών (καθίσματα), αλλά και για τα συνδικάτα, η επαναφορά της εταιρείας Kirchheim unter Teck θα είναι σχεδόν αδύνατο εγχείρημα.
Η ιστορία της Recaro ξεκίνησε το 1906 όταν ένας σαγματοποιός ονόματι Wilhelm Reutter άρχισε να φτιάχνει ανταλλακτικά για νεοσύστατες άμαξες χωρίς άλογα σε ένα κατάστημα που ονομάζεται Stuttgarter Carosserie-u. Radfabrik. Ο κ. Reutter πρέπει να άρχισε να κρεμάει το όνομά του στην πινακίδα κάποια στιγμή, επειδή η Recaro ιδρύθηκε το 1963 (πριν από 60 χρόνια) «όταν η Reuterr Carosserie έγινε Recaro», σύμφωνα με την εταιρεία. Το όνομα της εταιρείας προέρχεται από τον συνδυασμό των λέξεων “Reuterr” και “Carosserie”.
Το πρώτο πραγματικό κάθισμα αυτοκινήτου της Recaro παρουσιάστηκε το 1965 και 2 χρόνια αργότερα η εταιρεία κυκλοφόρησε το πρώτο της, πλήρως νόμιμο κάθισμα.
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Hyundai Ioniq 5 N: Ioniq, Iconic, Ironic