STYLE

Τα εμπρός φώτα της Bugatti Chiron κοστίζουν όσο μια Porsche 911

ta-ebros-fota-tis-bugatti-chiron-kostizoun-oso-mia-porsche-911-727991

Μια αγγελία στο eBay της Γερμανίας παραθέτει ένα σετ εμπρός προβολέων για τη Bugatti Chiron με τιμή που ξεπερνά τα όρια.

Λίγα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν τόσο χαρακτηριστικούς προβολείς όσο η τετραπλή διάταξη της Bugatti Chiron. Η υπογραφή των φώτων ημέρας κάνει τα αυτοκίνητα από το Molsheim άμεσα αναγνωρίσιμα. Ωστόσο, αυτά τα οχήματα είναι ένα σπάνιο θέαμα, καθώς κατασκευάστηκαν μόνο 500 μονάδες. Αυτό το επίπεδο αποκλειστικότητας έχει κόστος, όχι μόνο όταν αγοράζετε ένα αυτοκίνητο, αλλά και όταν ψωνίζετε ανταλλακτικά.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, μια αγγελία στο eBay της Γερμανίας παραθέτει ένα σετ προβολέων για τη Chiron με τιμή που ξεπερνά τα όρια. Συμβατά με τη Pur Sport και τη Super Sport 300+, αυτά τα φανάρια LED κοστίζουν 147.000 ευρώ. Με αυτά τα χρήματα, θα μπορούσε κανείς να αγοράσει μια ολοκαίνουργια Porsche 911 Carrera GTS.

 

Ο πωλητής εδρεύει στην Πολωνία, αλλά θα στείλει τους προβολείς της Chiron στις ευρωπαϊκές χώρες για άλλα 1.000 ευρώ. Προσφέρει επίσης αποστολή σε χώρες εκτός Ευρώπης, αλλά το κόστος παράδοσης δεν αναφέρεται.

 

Δεδομένου του πόσο λίγα από αυτά τα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν, η αγγελία απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό. Αναφέρονται ως μεταχειρισμένα, αλλά ο πωλητής υπόσχεται «τέλεια κατάσταση». Αξίζει να σημειωθεί ότι διαφημίζονται ως αυθεντικοί προβολείς που φέρουν τον κωδικό του ΟΕΜ ανταλλακτικού: 5B4941035C / 5B4941036C.

 

Η τρελή τιμή για ένα σετ προβολέων μας θυμίζει ένα βίντεο από τη The Hamilton Collection σχετικά με το κόστος ιδιοκτησίας της Chiron: 8.950€ για κάθε πίσω φως, 12.150€ για το κλειδί αντικατάστασης, 7.600€ για ένα σετ ελαστικών, 16.400€ για τους ρότορες των μπροστινών φρένων, 6.050€ για τα τακάκια των μπροστινών φρένων, 16.400€ για τους ρότορες των πίσω φρένων, 3.600€ για τα τακάκια των πίσω φρένων, 165.500€ για το κιβώτιο ταχυτήτων και 10.300€ για το ετήσιο σέρβις.

 

Το κόστος ιδιοκτησίας της Veyron είναι αναμενόμενα υψηλό επίσης, σύμφωνα με τον επενδυτής ακινήτων Μάνι Χοσμπίν. Η αντικατάσταση όλων των υγρών κοστίζει 22.375€, ενώ τα ελαστικά κοστίζουν άλλα 34.000€. Οι τροχοί πρέπει να αλλάζονται μία φορά κάθε 16.000 χιλιόμετρα για 44.750€. Πριν από μερικά χρόνια εμφανίστηκε ένα έγγραφο, το οποίο έδειχνε 5.725€  για την αντικατάσταση του στροβιλοσυμπιεστή (η Veyron έχει τέσσερις από αυτούς). Αυτό το έγγραφο αποκάλυψε επίσης 8.000€ σε κόστος εργασίας για την αντικατάσταση των δύο τούρμπο.

Bugatti

Οι ιδιοκτήτες Bugatti Veyron πληρώνουν 17.900€ για την αντικατάσταση του ρεζερβουάρ καυσίμου, συν άλλα 19.700€ για την εργασία. Το ίδιο περίπου κόστος έχει και η αντικατάσταση των ρυθμιστών εκκεντροφόρου άξονα, αλλά το ίδιο το στοιχείο κοστίζει μόνο περίπου 715€. Γιατί το κόστος εργασίας είναι τόσο υψηλό; Επειδή απαιτείται κάποια αποσυναρμολόγηση του κινητήρα. Έχετε υπόψη σας ότι αυτές οι τιμές προέκυψαν πριν από μερικά χρόνια και μπορεί να μην ισχύουν πλέον. Με αυτό εννοούμε ότι είναι πιθανό να είναι ακόμη υψηλότερες. Για παράδειγμα, τα ειδικά ελαστικά Michelin Pilot Sport PAX της Veyron ήταν ήδη 37.580€ το 2020, αυξημένα κατά 3.580€ σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Πηγή: Motor1

Όλες οι ειδήσεις

Ποιο αυτοκίνητο αξίας 200.000€ οδηγεί ο αστέρας του NBA, Νίκολα Γιόκιτς;

Δοκιμάζουμε το Value For Money νέο, υβριδικό Suzuki Vitara

Toyota GR Yaris Rovanperä Edition: Κάνει και… donuts!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο