Moιάζουν τόσο, είναι αμφότερα εξαιρετικά οδηγοκεντρικά, όμως μεταξύ των πωλήσεων των Subaru BRZ και Toyota GR86 μεσολαβεί ένα μικρό χάος. Ο λόγος;
Αριστερά το Subaru BRZ και δεξιά το Toyota GR86. Αδελφές «ψυχές« και ντε να τις ξεχωρίσεις, ειδικά σε ίδιο χρώμα. Παρόλα αυτά διαφέρουν σημαντικά όσον αφορά το πόσο πουλάνε. True story
Βλέποντας τα νούμερα των πωλήσων, χοντρικά, η αναλογία είναι τέσσερα Toyota GR 86 προς ένα Subaru BRZ. Πιο συγκεκριμένα, κατά τους πρώτους εννιά μήνες του 2004, το BRZ έχει καταφέρει να πουλήσει 2.323 μονάδες. Αντίστοιχα, το «ομογάλακτο GR86 κάποια 9.643 αντίτυπα
Είναι όντως μία δυσάρεστη αναλογία μεταξύ τους, ειδικά αν συνυπολογιστεί ότι η Subaru έχει παίξει ιδιαίτερα καθοριστικό ρόλο στη συνολική δομή του αυτοκινήτου (κινητήρας boxer κ.ά.).
Καλώς ή κακώς όμως τα νούμερα λένε την αλήθεια και κάτι ανάλογο ισχύει και για το επίσης πολύ ενδιαφέρον Subaru WRX.
Το 2024 είναι μία κακή χρονιά με τις πωλήσεις του να έχουν βυθιστεί κατά 34,2% το 2024.
Επίσης, εκείνο το ξεχασμένο Legacy, αυτό που σύντομα και αθόρυβα οδεύει προς το τέλος του, ομοίως υπέφερε από πτώση της τάξης του 25,4%.
Scooby, we have a problem
Σύμφωνοι, το κοινό των σπορ κουπέ είναι συρρικνωμένο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μόνο που αυτό που μόλις διαβάσατε θα ήταν απλοϊκή απάντηση αν δεν υπήρχε η άμεση σύγκριση μεταξύ BRZ και GR86. Οι νόμοι της αγοράς ισχύουν και για τα δύο.
Με μία βασική, αν μου επιτρέπετε, διαφορά: η Subaru έχει διαφοροποιηθεί. Ναι μεν έχει δύο πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα στη γκάμα της, ωστόσο πλέον έχει προσανατολιστεί ξεκάθαρα προς τα SUV και ό,τι άλλο συνεπάγεται η ηλεκτροκίνηση…
…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Video: Αθλητής της Red Bull προσγείωσε μοτοσυκλέτα με αλεξίπτωτο
Ανακοινώθηκαν οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου BYD SEAL U DM-i