Το ακραίο ηλεκτρικό hypercar, Rimac Nevera, δεν κατέχει πια το ρεκόρ γύρου για αυτοκίνητα παραγωγής στο Goodwood. Δείτε ποιος το «εκθρόνισε».
Τέτοιο καιρό πέρσι, το επιβλητικό ηλεκτρικό hypercar από την Κροατία ολοκλήρωνε τη θρυλική ανάβαση του Goodwood σε μόλις 49,32 δευτερόλεπτα -χρόνο ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής. Στο φετινό Goodwood Festival of Speed, ωστόσο, ένας άλλος «παίχτης» επιφύλασσε μια έκπληξη στους Κροάτες, οι οποίοι είμαστε σίγουρα πως του χρόνου θα επιτρέψουν με το… μαχαίρι στα δόντια.
Ο λόγος για το Czinger 21C, το οποίο κατάφερε να ολοκληρώσει την ανάβαση σε 48,83, δηλαδή περίπου μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το Rimac Nevera. Κι ενώ και οι 2 χρόνοι είναι εντυπωσιακοί για την διαδρομή των περίπου 2 χλμ., φαίνονται πραγματικά «γήινοι» όταν τους βάλουμε δίπλα στα ρεκόρ της γενικής κατάταξης. Εκεί, απόλυτος βασιλιάς είναι το McMurtry Spéirling, ένα τρομερό μονοθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που, στα χέρια του Max Chilton, ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 39,08, δηλαδή σε περίπου 10 δευτερόλεπτα λιγότερο από τα Rimac Nevera και Czinger 21C.
Μπορεί και τα 2 να είναι αυτοκίνητα παραγωγής, ωστόσο, τα Rimac Nevera και Czinger 21C έχουν κυκλοφορήσει σε 150 και 80 μονάδες αντίστοιχα, κάτι που σημαίνει πως δε θα δείτε και πολλά στον δρόμο… Το Czinger 21C κατασκευάζεται στην Καλιφόρνια και τροφοδοτείται από έναν twin-turbo κινητήρα 2,88 λίτρων που αποδίδει 1.250 ίππους, ενώ στροφάρει μέχρι τις 11.000 σ.α.λ. Κι αν αυτό δεν ακούγεται αρκετά ακραίο, υπάρχουν και οι εκδόσεις 21C V Max (με τελική ταχύτητα 407 χλμ./ώρα), αλλά και η έκδοση 21C Blackbird με 1.350 ίππους…
Από την άλλη μεριά, το Rimac Nevera έχει ισχύ 1.888 ίππων και 2.360 Nm ροπής, χάρη στους 4 ηλεκτροκινητήρες του, ενώ διατηρεί και ένα άκρως εντυπωσιακό παλμαρέ με αρκετά ρεκόρ, κάτι που μας κάνει να είμαστε σίγουροι πως οι άνθρωποι της Rimac δε θα το αφήσουν έτσι!
Πηγή: Motor1
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Nissan Qashqai MHEV 1.3 DiG-T X-Tronic: Keep Walking!
Η Γερμανία δαγκωτό «απούσα» στην ψηφοφορία της ΕΕ για τους δασμούς στην Κίνα
Πως προφυλάσσονται Μπάιντεν και Τραμπ καθ οδόν: Η προεδρική λιμουζίνα – φρούριο των ΗΠΑ