Μπορεί να έχουν γίνει μικρές αλλαγές, ωστόσο, η νέα Porsche 911 GT3 παραμένει εστιασμένη σε ένα πράγμα: τις επιδόσεις στην πίστα.
Μετά την πρόσφατη ανανέωση της σειράς μοντέλων 911, ήρθε η ώρα να φρεσκαριστεί και το αγαπημένο “track toy”, η GT3. Σε κατασκοπικό βίντεο από την πίστα του Nürburgring μπορούμε να απολαύσουμε τη νέα 911 GT3 να «καλπάζει» στις στροφές της θρυλικής πίστας, όπως συνηθίζεται. Μπορεί να έχουν γίνει μικρές αλλαγές στο εξωτερικό, αλλά η «συνταγή» είναι η ίδια. Άλλωστε, ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει.
Η νέα Porsche 911 GT3 διατηρεί τις διαχρονικές της καμπύλες, αλλά και τον flat-six ατμοσφαιρικό κινητήρα «διαμάντι» 4,0 λίτρων. Το “soundtrack” του νέου μοντέλου συνεχίζει να ακούγεται πανέμορφα, ενώ η επιβλητική αεροτομή του πίσω μέρους σου υπενθυμίζει πως για να την ακολουθήσεις χρειάζονται… «κάκκαλα».
Οι νέες μονάδες φωτισμού προέρχονται από τα νέα μοντέλα γενιάς 992, ενώ στη νέα Porsche 911 GT3 παρατηρούμε νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ωστόσο, αυτοί πιθανότατα θα αλλαχτούν προτού το νέο μοντέλο κάνει το επίσημο ντεμπούτο του, το 2025.
Όσον αφορά τα κατορθώματά της στο Nürburgring, ο οδηγός της ανανεωμένης 911 GT3 δεν ντράπηκε ιδιαίτερα να την οδηγήσει σα να την έχει… κλέψει -κάτι που πιθανότατα ήταν και η οδηγία των ανθρώπων της Porsche. Τα εντυπωσιακά γλιστρήματα δίνουν και παίρνουν, οι στροφές του κινητήρα είναι διαρκώς στο κόκκινο. Η νέα GT3 φαίνεται και ακούγεται τέλεια, αλλά και -σημαντικότερα- γρήγορη.
Βάση όσων ακούμε στο βίντεο, η 911 GT3 του βίντεο είχε σίγουρα το γνωστό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK γερμανικής μάρκας. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα υπάρξει και χειροκίνητη έκδοση, αφού οι 911 με παραδοσιακό λεβιέ ταχυτήτων συνεχίζουν να βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των αγοραστών.
Όλες οι ειδήσεις
6 Ιουλίου μπαίνει ο κόφτης ταχύτητας: Τι είναι; Πώς θα κόβει το γκάζι;
Δοκιμή Mini Countryman JCW: Hot & Large
Η πόλις εάλω: Το Μαρανέλο εγκαινιάζει πτέρυγα ηλεκτρικών Ferrari