Το GT3 RS, το «πράμα», ναι, το πράμα. Ωμό, θρασύ και βουτηγμένο σε συνειρμούς του Le Mans και των αγώνων αντοχής, φωνάζει «πόλεμο».
Κάνει ένα «απλό» GT3 να φαίνεται σεμνό. Είναι χαρντκορίλα με πινακίδες. Στεροειδές για σοβαρούς χρήστες με πολλούς «κύκλους». Όχι πάντως για νταβατζήδες. Handle with care…
Προσωπικά -και ας πέσουν όλοι οι βενζινοαίματοι να με φάνε- θεωρώ ότι το GT3 RS (992) είναι, αισθητικά, υπερβολικά υπερβολικό για δρόμο. Ναι, παράγει μέχρι και 877 κιλά αρνητικής άνωσης στα 284 χλμ/ώ. Ή 490 κιλά στα 200. Τρελά νούμερα. Τρεις φορές μεγαλύτερο downforce από την ομόσταυλη 992 GT3. Λίγο ακόμα και, αν το γύριζες ανάποδα, δε θα έπεφτε κάτω
Όμως το σύνολο, με ένα τόσο εστιασμένο aero, στα μάτια μου τουλάχιστον, είναι ακραίο για να κυκλοφορείς κάθε μέρα με ένα τέτοιο.
Κόντρα στη λογική
Το GT3 RS, όπως και οι νεότερες γενιές με τον κωδικό 911, προκαλούν. Προκαλούν τον ορθολογισμό του ανταγωνισμού.
Είναι σα να τους ακούω: «Διάολε, στο κάτω-κάτω, πρόκειται για μία ξεπερασμένη αρχιτεκτονική, ένα lay-out που κρατάει η σκούφια του από τον ”Σκαραβαίο”, πόσο τέρμα θα το πάνε;».
Σα μια μύγα στον τοίχο που κρυφακούει, η προηγούμενη πρόταση μπορεί να ψιθυρίζεται σε αίθουσες συσκέψεων των επιτελικών του ανταγωνισμού της Porsche.
…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid και GTS: Οι κορυφαίες Panamera!
Tι είναι αυτό το «φτεράκι» στα φρύδια των πίσω τροχών;
THIS-IS-ΠΑΤΑ! Η σκληρή πραγματικότητα για τους τουρίστες και τις διαβάσεις πεζών
Κέντρικ Ναν: Η υπέροχη Porsche που του έκανε δώρο ο Δ. Γιαννακόπουλος