STYLE

Porsche 911 GT3 RS: Φόρος τιμής σε έναν θρύλο της Daytona

porsche-911-gt3-rs-foros-timis-se-enan-thrylo-tis-daytona-705492

Ο Jörg Bergmeister μαζί με την Porsche Exclusive Manufaktur και την ομάδα Sonderwunsch δημιούργησαν μια 911 GT3 RS αντάξια ενός νικητή 24 ωρών.

Η 2η Φεβρουαρίου του 2003 ήταν μια ιστορική μέρα για την Porsche, όταν μια 911 GT3 RS γενιάς 966 πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στη Daytona, όχι μόνο είχε κερδίσει στην κατηγορία του σε έναν από τους πιο σκληρούς και διάσημους αγώνες αντοχής, αλλά είχε νικήσει όλους τους αντιπάλους, κατακτώντας μια άνευ προηγουμένου συνολική νίκη.

Porsche 911 GT3 RS

Ένας από τους οδηγούς εκείνη την ημέρα ήταν ο Jörg Bergmeister, απόφοιτος του Carrera Cup που αγωνίστηκε μόλις στον δεύτερο 24ωρο αγώνα του στη Daytona. Μαζί του ήταν ο Michael Schrom, ο Timo Bernhard και ο ιδιοκτήτης της ομάδας Kevin Buckler, του οποίου η Porsche 911 GT3 RS γενιάς 996 μπήκε από το TRG ή το «The Racer Group» και τερμάτισε με το γνωστό πλέον μπλε και κίτρινο livery της ομάδας.

Porsche 911 GT3 RS

Fast forward δύο δεκαετίες και οι 2 είναι πλέον παλιοί φίλοι σε τακτική επαφή. Και όταν η νέα Porsche 911 GT3 RS ανακοινώθηκε τον Αύγουστο του 2022, o Schrom έσπειρε έναν σπόρο που θα οδηγούσε τον Bergmeister σε ένα ταξίδι 18 μηνών με στόχο τη δημιουργία ενός μοναδικού και βαθιά προσωπικού αυτοκινήτου δικής του σχεδίασης.

«Η ιδέα ήταν του Michael Schrom»

«Η ιδέα ήρθε στην πραγματικότητα από τον Michael το καλοκαίρι του 2022», λέει ο Bergmeister. «Όταν άκουσε για τη νέα GT3 RS είπε ότι την επόμενη χρονιά ήταν η 20ή επέτειος της νίκης μας στη Daytona με μια GT3 RS. Ήταν τέλειο timing».

O Bergmeister κατάφερε να εξασφαλίσει μια ιδανική GT3 RS χάρη στο πρόγραμμα Paint to Sample της Porsche. Η νικήτρια GT3 RS 996 στη Daytona ήταν φινιρισμένη σε απόχρωση Rivierablue, ένα χρώμα που συνόδευε τον οδηγό από όταν αγωνιζόταν στην πατρίδα του τη Γερμανία. Σε στενή συνεργασία με την ομάδα Sonderwunsch της Porsche, δημιουργήθηκε σταδιακά ένα σχέδιο που θα αναπαράγει το αρχικό χρώμα, εισάγοντας παράλληλα μια σειρά από μοναδικά στοιχεία για τον εορτασμό της επετείου αυτής της ξεχωριστής νίκης.

Porsche 911 GT3 RS

Τα πάνελς σε απόχρωση Rivierablue

Ο Bergmeister επέλεξε ένα αυτοκίνητο χωρίς το πακέτο Weissach από για να μπορούν να βαφτούν όλα τα πάνελ στη σωστή απόχρωση Rivierablue. Τα εξωτερικά στοιχεία σε αντίθεση Racing Yellow εφαρμόστηκαν για να ταιριάζουν με αυτά της θριαμβεύτριας 996. Η αεροτομή βάφτηκε λευκή και τα πλαϊνά της πτερύγια σε Racing Yellow.

Στο εσωτερικό, ο Bergmeister επέλεγε ένα μαύρο δέρμα με ραφές αντίθεσης σε χρώμα GT Silver και πρόσθετο Race-Tex που καλύπτει το ταμπλό. Η υπέροχη Porsche 911 GT3 RS διαθέτει το πακέτο Club Sports που περιλαμβάνει έναν νόμιμο πυροσβεστήρα δρόμου ενός κιλού, άλλο ένα νεύμα στην «καθαρόαιμη» προκάτοχό του. Αλλά το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του εσωτερικού θα ήταν το μοναδικό πάνελ από ανθρακονήματα, τα γράμματα του οποίου μιμούνται τη χάραξη στα ρολόγια Rolex που απονεμήθηκαν στους νικητές των 24 Ωρών της Daytona.

Porsche 911 GT3 RS

Μετά από έναν χρόνο αναμονής, ο Bergmeister παρέλαβε την ειδική του GT3 RS στο Zuffenhausen στα μέσα Φεβρουαρίου, κατά ευτυχή σύμπτωση στα 48α γενέθλιά του. Τα credits για την επιτυχημένη πραγματοποίηση του ονείρου του πάνε στον Sandy-Marc Bauer από το International VIP & Special Sales, στον Boris Apenbrink, Director Porsche Exclusive Manufaktur Vehicles and Options και στην αφοσιωμένη ομάδα του.

Το αυτοκίνητο είναι ακόμα υπό προστασία πριν από την παρθενική του έξοδο, με τον Bergmeister να ανυπομονεί για τις πιο ξηρές συνθήκες της άνοιξης. «Ανυπομονώ να το οδηγήσω, αλλά πρώτα ο καιρός πρέπει να βελτιωθεί. Σίγουρα δεν πρόκειται να το βγάλω σε χειμωνιάτικους -γεμάτους αλάτι- δρόμους. Είναι αρκετά πολύτιμο για μένα για να το έχω για καθημερινό!».

Porsche 911 GT3 RS

Όταν φτάσει η κατάλληλη μέρα, είναι βέβαιο ότι θα είναι μια συγκινητική στιγμή για όλους τους εμπλεκόμενους. «Είμαι ακόμα περήφανος για όσα πετύχαμε τότε στη Daytona και αυτό το αυτοκίνητο έχει ήδη ξυπνήσει αυτές τις αναμνήσεις. Δεν είμαι τόσο συναισθηματικός συνήθως, αλλά όταν το είδα για πρώτη φορά ανατρίχιασα. Νιώθω τόσο τυχερός που επιτέλους έγινε πραγματικότητα και είμαι πολύ ενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα».

Πηγή: Porsche Newsroom

Όλες οι ειδήσεις

Maserati GranCabrio: Με άλλο αέρα

Ντεμπούτο για το BYD YangWang U9 των 1.300 ηλεκτρικών ίππων!

Το Fiat Pandina συνεχίζει το θρύλο του Panda

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο