Ένα φουτουριστικό αυτοκίνητο από το παρελθόν για το μέλλον: Αυτό είναι το Peralta S, ένα avant-garde σχέδιο που έμεινε στο ράφι για μισό αιώνα
του Luca Cereda, απόδοση: Autotypos Team
Το όνομα “Peralta S” μπορεί να μη λέει πολλά στους περισσότερους. Μόνο που πίσω από αυτό το διαφορετικό hypercar, με ρετρό και ταυτόχρονα φουτουριστική εμφάνιση, κρύβεται ένας Μεξικανός συλλέκτης, ο Carlos Peralta, που το ήθελε, το παρήγγειλε και πρόσφατα αποσύρθηκε. Ωστόσο, πολλοί θα έχουν αναγνωρίσει, στα σχήματα και τις γραμμές αυτού του αυτοκινήτου, το concept Maserati Boomerang που δημιούργησε ο Giorgetto Giugiaro στις αρχές της δεκαετίας του ’70 και παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1972. Πάνω από μισό αιώνα αργότερα, η ιστορία επαναλαμβάνεται με αυτό το πρωτότυπο που σχεδιάστηκε από τον Fabrizio Giugiaro, βασισμένο στη Maserati MC20 και αναπτυγμένο από την GFG Style με την τεχνική συνεργασία της MAT (Manifattura Automobili Torino).
Το “wow factor”
Όπως και η… μούσα της, παράφωνη στην αυτοκινητοβιομηχανία της εποχής, αυτή η Peralta διαφέρει επίσης από ό,τι βλέπουμε στα σαλόνια αυτοκινήτου του σήμερα: «Έχει ένα τυπικό στυλ της δεκαετίας του ’70 – εξηγεί ο Fabrizio Giugiaro – και δεν έχει καμία σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα. Ήθελα να το διακοσμήσω με στιλιστικά χαρακτηριστικά και αναφορές στο παρελθόν, αποτίωντας φόρο τιμής στον πατέρα μου μέσα από τη σύγχρονη επανερμηνεία της Maserati Boomerang, που ήταν καθαρά πρωτοποριακή, ενέπνευσε δεκάδες σπορ αυτοκίνητα και για μένα είναι μια από τις πιο απίστευτες και επιτυχημένες στυλιστικές δημιουργίες του Giorgetto».
Η «συνταγή» της Peralta: Κινητήρας στον κέντρο, κίνηση στους πίσω τροχούς και δομή αλουμινίου που καθρεπτίζει, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο οπτικό αποτέλεσμα: ακυρώνει την οπτική διαφορά μεταξύ των γυάλινων επιφανειών και του αμαξώματος, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα. Και για να το «τερματίσουμε»… το άνοιγμα του «θόλου» με μία κίνηση. Τα μόνα μέρη που δεν είναι αλουμινένια είναι η μπροστινή αεροτομή, ο πίσω διαχύτης και οι πλαϊνές ποδιές, όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Το εσωτερικό
Όπως αναφέρθηκε, η βάση της Peralta S (πλαίσιο και μηχανικά) προέρχονται από τη Maserati MC20 και έχει παραμείνει αμετάβλητη. Αντίθετα, η GFG Style δούλεψε στο εσωτερικό, το οποίο είναι εμπνευσμένο επίσης από τη δεκαετία του ’70 (αλλά και εξοπλισμένο με ψηφιακή διεπαφή), με δέρμα σε εφέ χρωμίου για την κάλυψη καθισμάτων, ταμπλό και πάνελ. Σε αυτό υπάρχουν και αρκετά αναλογικά στοιχεία, από όργανα μέχρι χειριστήρια, με σχέδιο κάθε άλλο παρά συμβατικό.
Πηγή: Quattroruote.it
Όλες οι ειδήσεις
Το πρώτο φανάρι με κάμερα τέθηκε σε λειτουργία: Που βρίσκεται και πως λειτουργεί
Δοκιμή Hyundai Inster: Το ηλεκτρικό που είναι καλύτερο από θερμικό
Υβριδικό αυτοκίνητο με 16.000 ευρώ – Ποιο best-seller μοντέλο είναι;