Στην ταινία Fast Five, ο Paul Walker είπε «όχι» στους κασκαντέρ και οδήγησε μόνος του ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο για επικίνδυνες σκηνές. Ποιό ήταν αυτό;
Ο Paul Walker, αγαπημένος ηθοποιός και λάτρης των αυτοκινήτων, δεν ήταν απλώς ένας πρωταγωνιστής στη σειρά ταινιών Fast & Furious. Ήταν ένας πραγματικός οδηγός, που συχνά επέμενε να εκτελεί ο ίδιος τα κασκαντεριλίκια του. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η γνωστή σκηνή από το Fast Five, όπου ο Walker οδηγεί μια εντυπωσιακή Porsche 911 GT3 RS. Ωστόσο, η πραγματικότητα κρύβει μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια: το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε για τα γυρίσματα δεν ήταν μια αυθεντική GT3 RS, αλλά μια βελτιωμένη Porsche 911 996 Carrera 2.
Ο Walker δεν περιοριζόταν στον ρόλο του ηθοποιού. Ήταν παθιασμένος με τα αυτοκίνητα, συμμετείχε σε αγώνες και είχε βαθιά γνώση της μηχανολογίας. Σε πολλές ταινίες της σειράς Fast & Furious, ο Walker οδήγησε ο ίδιος. Στο 2 Fast 2 Furious, για παράδειγμα, ήταν εκείνος που εκτέλεσε τη σκηνή όπου το Mitsubishi Lancer Evo VII drift μέσα από τη γέφυρα, δείχνοντας τις δεξιότητές του στο τιμόνι. Επίσης, στη σκηνή του αγώνα με τη Ferrari στο πρώτο Fast & Furious, προφανώς και οδήγησε ο ίδιος στην κόντρα με το θρυλικό Toyota Supra.
Στην πραγματική ζωή, ο Paul συμμετείχε σε αγώνες ταχύτητας, όπως το Redline Time Attack, όπου αγωνίστηκε με δικό του αυτοκίνητο. Ήταν συνιδρυτής της AE Performance, μιας εταιρείας που ειδικεύεται στην προετοιμασία αυτοκινήτων για αγώνες. Το γκαράζ του περιελάμβανε σπάνια και συλλεκτικά μοντέλα, όπως το Nissan Skyline GT-R R34, που έγινε διάσημο μέσα από τις ταινίες.
Η Porsche 911 996 Carrera 2 του 2001, που μετατράπηκε ώστε να μοιάζει με GT3 RS, ξεχώριζε για την ήχο της και την ευελιξία της. Ο εξακύλινδρος κινητήρας boxer των 3,4 λίτρων αποδίδει 320 ίππους, ενώ η κίνηση στους πίσω τροχούς προσφέρει μια υπερστροφική συμπεριφορά, που ήταν ιδανική για την σκηνή της ταινίας. Με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 5 δευτερόλεπτα, η Carrera 2 είναι ένα αυτοκίνητο που ενσωματώνει την κλασική φιλοσοφία της Porsche. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι μηχανικοί των ταινιών έκαναν προσαρμογές για να εξυπηρετήσουν τις απαιτήσεις των σκηνών δράσης, διατηρώντας παράλληλα την αυθεντική αγωνιστική ψυχή του οχήματος. Εκτός από το «look» της GT3 RS, την είχαν εφοδιάσει με ελατικά χαμηλής πρόσφυσης, ενώ είχαν «φιξάρει» το κουμπί κλειδώματος του χειρόφρενου, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν υδραυλικό και «σπάει» η πρόσφυση πιο εύκολα. Πάντως, στο βίντεο από τα γυρίσματα της σκηνής, ο Paul Walker παραπονιόταν για την μεγάλη πρόσφυση που είχε η 911, λέγοντας ότι έπρεπε να μαζέψει χιλιόμετρα για να μπορέσει να την driftάρει. Αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα πάντως, δεν δυσκολέυτηκε ιδιαίτερα. Υπήρχε ωστόσο ακόμη ένα ίδιο αυτοκίνητο, με ειδική τροποποίηση σαν αυτοκίνητο Σχολής Οδήγησης, με έξτρα τιμόνι και πεντάλια στην δεξιά πλευρά, σε περίπτωση που χρειαζόταν κάποιος κασκαντές να κάνει τα γυρίσματα.
Εις Μνήμην ενός Θρύλου
Η απώλεια του Paul Walker το 2013 συγκλόνισε εκατομμύρια θαυμαστές. Παρόλο που έφυγε νωρίς, η κληρονομιά του παραμένει ζωντανή μέσα από τη σειρά Fast & Furious και την αγάπη του για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Ήταν ένας άνθρωπος που δεν φοβόταν να ζήσει τη ζωή στα άκρα, τιμώντας τη φιλοσοφία της ταχύτητας με σεβασμό και αυθεντικότητα.
Ο Walker δεν ήταν απλώς ηθοποιός. Ήταν μια έμπνευση για κάθε λάτρη της αυτοκίνησης. Από τις εντυπωσιακές σκηνές δράσης στο Fast Five έως την προσωπική του αγάπη για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ζούσε με πάθος και αφήνει πίσω του μια παρακαταθήκη που ενώνει το σινεμά με τον κόσμο των αυτοκινήτων.
Όλες οι ειδήσεις
TOP 10: Tα δέκα φθηνότερα υβριδικά της αγοράς
Αράχωβα: OXI, τα EV δεν «χαλάνε» στις χαμηλές θερμοκρασίες
Κρυφό teaser της νέας γενιάς Stelvio σε βίντεο της Alfa Romeo