Για πρώτη φορά, στη δεκαετία του ’80 μικρά και γρήγορα hothatch προσέφεραν οδηγική ευχαρίστηση και άφθονη ισχύ στους οδηγούς της διπλανής πόρτας. Αυτή είναι μία ενδεικτική λίστα με τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε.Για κάποιους σημερινούς οδηγούς τα hothatch των ’80s είναι παλιά, ξεχασμένα και ντεμοντέ. Και για κάποιους άλλους ήταν η είσοδος στην απόλαυση σε μαζική βάση. Ανήκουμε στους δεύτερους
Η κατηγορία των hothatch είναι αυτή που, για πρώτη φορά στην ιστορία της αυτοκίνησης, έδωσε την πρόσβαση σε ένα νέο κόσμο επιδόσεων, εμπλοκής του οδηγού και εξέλιξής του. Συχνά χωρίς να χρειαστεί ο μέσος αγοραστής να πουλήσει νεφρό ή να βάλει υποθήκη το πατρικό. Για όσους ήταν ακόμη νέοι, αυτό ήταν το όνειρο. Προσθιοκίνητο, συνήθως τρίθυρο, με το απαραίητο body kit που το έκανε να ξεχωρίζει και οικονομίες που μαζεύονταν καρτερικά στην άκρη.
Τα ’80s χωρίς applications
Ήταν μία χρυσή εποχή. Απαλλαγμένη από πιέσεις, διοξείδια, δαιδαλώδεις ντιρεκτίβες και άπειρα ηλεκτρονικά. Βασικά, ήταν μία άλλη εποχή. Τόσο διαφορετική που αρκούσαν λίγα περισσότερα από 100 «άλογα» για να αισθανθείς οδηγικά γεμάτος. Εκτός αν σημάδευες κανένα πεζοδρόμιο στην άγουρη προσπάθειά σου να τιθασεύσεις το, ιδιαίτερο για την εποχή, αγαπημένο σου hothatch.
Ποιο ESP, είπες; Δεν υπήρχε ούταν καν ως αρκτικόλεξο.
Τη δεκαετία εκείνη πολλοί πειραματίστηκαν με την ιδέα ενός πρωτόγνωρα δυνατού FWD. Κάποιοι εξελίχθηκαν. Κάποιοι έμειναν με μερικά ημιαξόνια λιγότερα. Και, δυστυχώς, κάποιοι «έφυγαν» νωρίς απ’ τις κατηγορηθείσες «σκοτώστρες». Σε κάθε περίπτωση, σκεφτήκαμε να αποδώσουμε ένα μικρό φόρο τιμής στα hothatch που κάποτε αγαπήσαμε. Αλλά ας τα πάρουμε με τη σειρά. Ακόμα και αλφαβητική.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Το νέο Ford Capri με την τεράστια αυτονομία πάτησε Ελλάδα – Πόσο κοστίζει;
Σου χάλασε το keyless; Έτσι θα μπεις στο αυτοκίνητο
Πρόβλημα σε λογισμικό της Microsoft δημιουργεί χάος στις μεταφορές παγκοσμίως