Η Gallardo Superleggera, όπως λέει και το όνομά της, ήταν ελαφριά, επιθετική και σαφώς με περισσότερη χαρντκορίλα. Μόλις 618 «κομμάτια» κατασκευάστηκαν. Καλύτερα. Για λίγους και καλούς. Σπάνια τετρακίνητη ανάμνηση.
Ωραίο, μαχητικό ανθρακί, σκούροι τροχοί, μπάκετ με «πλάτη» από ανθρακόνημα, αγωνιστικές ζώνες, ήχος και φθινοπωρινό φως. Τι άλλο να ζητούσες από εκείνη τη Lamborghini;
Μερικούς μήνες πιο πριν από εκείνο το ωραίο ταξίδι στην έδρα της Lamborghini, είχε παρουσιαστεί, το 2007, στη Γενεύη, η Gallardo Superleggera. Ουσιαστικά, η Gallardo ήταν το πρώτο δείγμα κατόπιν της εξαγοράς της ιταλικής εταιρείας από το γκρουπ της VW, στο παρακλάδι της Audi.
Παρά τις τότε φωνές ορκισμένων ιταλόφιλων, η μετάβαση μάλλον έχει ήδη κριθεί ιστορικά επιτυχημένη. Ένα χρόνο πριν, το 2006, η Lamborghini πουλούσε μόλις 2.086 αυτοκίνητα ετησίως. Πολύ λίγα σε σχέση με τα +5.000 της Ferrari ή της Aston.
Η συνέχεια είναι γνωστή, όμως αυτό το άρθρο δεν είναι αφιερωμένο στους αριθμούς.
Αλλαγή ρότας
Η «απλή» Gallardo, το αυτοκίνητο στο οποίο βασίστηκε το 1ης γενιάς Audi R8, είχε πάρει τη σκυτάλη από την παλιά σχολή των ξεκάθαρα ιταλικών Lambo και έστρωνε το δρόμο για ό,τι ξέρουμε μέχρι σήμερα.
Με εμφανή βελτιωμένη κατασκευαστική ποιότητα, πιο συμπαγή αίσθηση στις λεπτομέρειες της καμπίνας και εμφανή στοιχεία διακριτικού τευτονικού δόγματος χωρίς ωστόσο να αλλοιώνουν το πνεύμα των Lamborghini.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή MINI Countryman C: Mini to the (cli)max
How to hypercar: V12 κινητήρας, χειροκίνητο κιβώτιο και πόρτες Gullwing για το ακραίο NILU
Φόρμουλα 1: Συνεχίζει τη «μάχη» για μια θέση στο grid ο Andretti